Thank you, WIKTT

  • Autor: CruelCrush
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Severus Snape/Hermiona Grangerová, Křivonožka
  • Rating: 12+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Zidealizovaná podobizna snamione
  • Klíčová slova: Snamione

Hodnocení čtenářů:

palanda:
“Hermi !!__!!”
Sectumsempra:
“to neni Snape, to je jasnej Nick Cave! a to s tou Hermionou - hned jsem si vzpomnela na legendarni otazku bravickove rubriky "laska, sex a trapeni", kdy se nebozak Pepa (13) ptal, jestli nevadi, ze si ho lepi ke stehnu izolepou, protoze mu neustale stoji z jeho kamaradky a on nechce, aby si vsimla. Mam jasno, nebyl to Pepa (13), ale Hermiona.”
Akkarra:
“Teda... Snape mi tady fakt jako krasavec nepřipadá, spíš naopak. A Hermiona - to určitě nebude hůlka... ;)”
Heredhether:
“Jenom šílenec by si připevňoval hůlku ke stehnu tímhle způsobem. Nebo ke stehnu vůbec, rukáv je přece tisíckrát praktičtější :D Ale jinak se mi Hermi zdá sobě celkem podobná. Snape je jako nějakej vyuzenej vamp krasavec.//Lanevra: Až TAK?! To je ještě míň praktický. A Ollivander by se z toho osypal.”
Lanevra:
“Já třeba ten obrázek zas tak nezatracuji. Myslím že je to rozhodně hodně dobrá trojka za provedení a body přidal i Křivonožka, i když bych ho spíše uvítala s brýlama na nose.”
Benny:
“Když chcete, milé dámy, Severuse Snapea jako zidealizovného krasavce, zde Vám jednoho nabízím.Otázka dne;Grangerová nám ukazuje podvazkový pás nebo upozorňuje na muňky?Ten penis mne taky napadnul.Ale filcky jsou lepší alternativa:DNebo že by se ukájela před Severusem hůlkou a on nic?!?To jen potvrzuje moji teorii,že je kastrát!!:D”