Do Unto Others

  • Autor: Aisling
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS, SS/OMC
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Ve světě, kde při nočním Voldemortově útoku zemřela pouze Lily, je Severus ponechán jako velice neochotná chůva. Jakkoliv moc Severus miloval Lily, Jamese nenávidí ještě víc. Tohle je jeho vůbec první šance vypálit vlastní cejch pomsty na muži, který mu ze života udělal peklo. James by to nezjistil. Ale pomsta byla i tak sladká, dokonce i když Severus byl jediným, kdo věděl, že k ní došlo. AU
  • Klíčová slova: znásilnění

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“Je to dokonalé? Ne. Ale nulu a jedničku si to z mého úhlu pohledu nezaslouží, protože je to průměrné povídka tohoto žánru. Osobně bych dala přednost kdyby tam nebyl děj, ale prostě jen obraz toho, jak James zneužije Severuse nebo jak Severus zneužije Harryho. Vím ale, že kdyby to tak autorka napsala stejně tu dostane nízké známky, protože by to "nemělo žádný příběh". Na druhou stranu když do toho příběh dá, tak je to "nerealistický příběh".”
Benny:
“Řikala jsem si, že třeba pro Pyriel není chan asi přijatelný příběh.Ale po přečtení mám nutkání autorce spílat.AU zápletku přežijete.Co mi na tom šileně vadilo, bylo vzdychaní při sexu "I love you, Lily", když Jamese a Severus souložili.Severusi řikal Srabusi..a nakonec i Sev vzdychal po Lily.Znásilnění(resp. zneužití) Harryho jako odplata za vše..a nakonec je i naznačena Harryho odplata.Takže čistě za sloh a námět za 1.”
Pyriel:
“Nemám ráda Jamese, ale stejně, všechno má své hranice. A Harrymu je sedm let, proboha! I když nejde o znásilnění ("pouze" zneužití), stejně je to nechutné :-(”