A štipka láskavosti k tomu

  • Autor: odogoddess
  • Překladatel: mim
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape/Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Príbeh sa odohráva vo Viktoriánskom Anglicku. Osud skríži životné cesty Remusa a Severusa, každý z nich má šrámy na duši, a nielen tam. Dokážu sa s nimi vyrovnať?//Originální název: A Cup Of Kindness Yet
  • Klíčová slova: Snupin, SS/RL, AU

Hodnocení čtenářů:

Rulie:
“..”
shadow:
“Když jsem se přeladila na to, že postavy se čistě náhodou jmenují Severus, Remus,... a s HP světem nemají nic, bohužel i charakterem, společného, tak se mi povídka líbila.”
Desire:
“Taková kratší, jednoduchá povídka. Občas jsem měla dojem, že tam postavy mluví až příliš moc, jen aby jejich vyprávění mohlo doplnit příběh. Nicméně prostředí bylo zajímavé a i nápad nebyl špatný. Takže celkově takový pěkný průměr.”
Mrmla:
“Dobrý.”
belldandy:
“Už je to nějaká chvíle, co jsem ji četla a proto si ne můžu být extra jistá tím, co tvrdím. Myslím, že jedno z kouzel AU je v atmosféře zvoleného prostředí. Mám pocit, žetahle FF ho v sobě kousek měla. Já měla pochybnosti o dobové věrnosti i tak trochu charakteru postav, ale ... obojí mi připadá, že je v rámci FF v takové té snesitelné úrovni. / Poněkud na okraj mimo téma mám potřebu dodat, že si pěstuji přesvědčení, že charakter postav je cosi jiného než jejich životopis a že je možné napsat postavu in charakter, i když změníme leckteré další okolnosti v jejich životě. (Ovšem taky mám pocit, že platí, ne všichni si pod IC představíme vždy úplně to samé. A co přesně by která postava mohla či nemohla udělat ze nějakých okolností bude v FF asi vždy náplní bouřlivých debat.)”
Akkarra:
“Ale jo, docela se to i dalo. Sice to není žádná sláva, ale přečtení mi žíly netrhalo. A přidávám bod za nápad.”
Benny:
“Viz můj koment k originálu.”
Lanevra:
“Číst to niky nebudu, ale je-li to tu v angličtině, měl by tu být také náležitý překlad, existuje-li.// Ona je to vlastně děsná prča, že vkládám povídky, co ani nechci číst a opravuji zadání povídek, co bych si radši hlavu ustřelila, než je otevřít. :-D”