For Potion Master Only

  • Autor: Yukipon
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Harry Potter
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Fanart
  • Klíčová slova: Fanart, ocejchovaný Harry

Hodnocení čtenářů:

Casiopea:
“Dokonalost. Umím si představit obě varianty; pokud to tam napsal sám Severus, pak je to totálně úchvatná představa. A pokud si to tam napsal Harry, moc ráda bych viděla Severusovu reakci. A naprosto souhlasím - tenhle obrázek nejde jen tak zapomenout. :D”
Sectumsempra:
“... vim, ze se tohle "podepsani" objevilo v nejake povidce, ale zaboha si nemuzu vzpomenout, ktera to byla... nevite nekdo? :) Lanevra: ne, tohle byla primo nejaka povidka, kde v prubehu odjizdel Potter nekam do pryc a Snape mu tohle napsal na zada (aniz by o tom Potter vedel)... jak budu mit cas, zkusim to pohledat;)”
Lanevra:
“:-)”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Proč ne? Když si mohl podepsat knížku, tak proč ne Pottera? :)”
Benny:
“Dejme tomu..ale 4 nedám ani za ten penis nebo za umělecké stvárnění.Ale miluju ocejchovaného Pottera.Všem hned dojde čí je to majetek:)Uplně vidím a slyším Severuse;"Pottere, vy jste takový idiot, že by jste to nedokázal napsat ani gramaticky správně.Nechte to na mne."”
belldandy:
“Nevím přesně, co to o mně prozrazuje, ale tenhle obrázek nemůžu od chvíle, co jsem ho viděla tak úplně vymazat z hlavy. / Já myslím, že Akkarra podceňuje možnost, že to na sebe nechal napsat sám jako návod k použití. :)”