Úkol

  • Autor: EmhyrVarEmreis
  • Fandom: Zaklínač
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka je součástí sbírky šesti povídek, které volně navazují na svět Zaklínače od Andrzeje Sapkowského. Autor získal prostřednictvím nakladatelství Leonardo souhlas Andrzeje Sapkowského k publikování sbírky s tím, že bude vydána k nekomerčním účelům.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

terkacarodejka:
“absolutni spicka, skvele staveny pribeh, vyborny sloh a vyborne metafory na realny svet, verim ze geralt by to dokazal, skvele 5/5”
Nerla:
“Šmarjapanenko, Geralt mluví! Honem si všichni sedněte na zadek, vysypejte si popel na hlavu a pokloňte se jeho moudrosti! To vůbec nevadí, že neřekl nic nového a objevného... tohle je nevěrohodné, až to bolí. Navíc mi moc nesedl styl, kterým to bylo psané. Slabý podprůměr.”
Salome:
“Je to hezké. Ale nějak si nedokážu představit, že přijdete k mocným toho či onoho světa, řeknete jim, že je válčit fuj, a oni si sednou na zem, řeknou, že to je nejmoudřejší myšlenka a zanechají válčení. I ve fantasy musí být lidské chování realistické - možná o to více, že reálie nejsou. Nebudu hnidopich - Aedirnské vojáky, s Aedirnským erbem v Aedirnském stylu pomíjím.”
Usmevava_Barush:
“...”
Ostravanka:
“q”
Zuzi:
“Hodně dobré”
palanda:
“skvely zaklinacsky pribeh....musim opet ocenit velmi vysokou uroven....geralt je tu vykreslen presne tak jak ho znam....je donucen udelat neco co sam nechce....cte se to krasne..jak po masle”
Adelaine:
“Chybí mi tam to, díky čemu mám zaklínače ráda.”
W1ktorka:
“umřít či ne? a ten konec? moudrá myšlenka”
Severnaya88:
“.”
Akkarra:
“Aneb jak Geralt zase jednou něco pohnojil a všechno zlé je pro něco dobré.”
belldandy:
“-”