The Longbottom Syndrome

  • Autor: Vizen
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Snape, Longbottom
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Autorka: I read this expression in a fic by Jordan Grant. Severus was mentally calling every cauldron explosion that way. It made me laugh - and I just had to draw it. I know, this is a little sketchy as always, but... I love Neville and those two together so much ... So this is the second pic for my 'Snape & the Gryffindors' series. Ah. And Matthew Lewis is just a perfect Neville in the movies. I painted Neville with lighter hair here only for the canon spirit. And Neville, be brave and strong. - You're a true Gryffindor, aren't you ? - ... Because...the worst blast is to come.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“Vizen mam opravdu rada, ale zrovna tady ji to trosku ujelo....”
belldandy:
“To je náhodička, přesně tenhle obrázek jsem si předevčírem prohlížela a přemýšla, zda ho neukázat Lanevře (má ještě to sneville období?), případně nepřidat na FF deník. Asi jsem divná, ale mně se vlatně líbí i ten Neville. uznává, že to není pohledný jinoch (vlastně mi připadá, že má na sobě dívčí šaty :)), ale jeho výraz je tak rozšklebeně provinilý, že mi to připadá neodolatelné.”
Akkarra:
“:D Naprosto dokonalé vyjádření Severusových pocitů.”
Benny:
“Na tom,že Neville se napovedl se zřejmě shodneme všichni.Severus a jeho výraz;k nezaplacení:)”
Mandragora:
“Levá půlka obrázku je supr, jak tam SS stojí. To je pohled pro bohy. Zato ta pravá část se hrubě nepovedla. Takže to zprůměrujeme...”
Lanevra:
“Neville se mi tu hodně, ale hrozně a příšerně moc, nelíbí, ovšem Severusův výraz mi to všechno vynahradí. Schválně, Nevilla si zakryjte, představte si tam roztomilého růžolícého mladíčka s kšticí kudrnatých světlých vlasů a hned to bude lepší. :-D”