Hnusák Haldir

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Haldir/Erestor
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Do Roklinky přijela návštěva z Lothlórienu a v doprovodu Pána Celeborna a Paní Galadriel je jeden trochu zvláštní elf, s jednou na elfa dosti neobvyklou přezdívkou.
  • Klíčová slova: sex

Hodnocení čtenářů:

yaoiyuri:
“"Proto ti říkají Hnusák Haldir?" Ahhh, to si pamatuju i po těch -- uff tolika?! -- letech, co jsem to četla. :3”
shadow:
“Výborné. Opět povídka, kde bych se ráda o postavách dozvěděla mnohem víc. 4/5”
terkacarodejka:
“docteno se zatnutymi zoubky :] 2/5”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Konečně povídka z LOTR, která mne neznechutila.Hnusák Haldir?Odmítám o něm i tak smýšlet”
Akkarra:
“Tuhle povídku zbožňuju. I když má hodně vážný podtón, stejně se u ní musím místy usmívat. :)”
Pyriel:
“Tak na téhle povídce mi snad nejvíc vadí název (tedy kromě toho, jak tam Haldir zatočí s mým milovaným Glorfindelem :-)) Je to tak 3-4 hvězdičky.”
Samy:
“Zapomeňte na potřeštěné elfy. Tuhle povídku bych nazvala tvrdou realitou. S ničím a s nikým se nemazlí, musíte ji přijmout tak jak je, stejně jako Erestor přijme Haldira takového jaký je. A není to vůbec špatné.”
Mandragora:
“Vykouzlí to úsměv, ale stále tam zůstává něco vážnějšího.”
bedrníka:
“Spojení hnusák Haldir mi vždycky vyvolá úsměv na tváři. Ba ne, je to vážná povídka o vážných věcech.”