Just like muggles

  • Autor: AnastasiaMantihora
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: žádný
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Rodinná idyla. Existuje i barevná verze pod názvem That orange day.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“K práci Mantihory chovám vřelou náklonnost a obdiv; pravdou ale je, že ne bezvýhradný. A tohle je ta jedna z výjimek – obrázek je to krásný, až se srdce tetelí, ale osobně té ilustraci nevěřím ani nos mezi ušima, odjakživa. Autorce se na dálku omlouvám, ale romantiku a „reálný“ rodinný život těhle dvou vidím jinak. Dva body za technické provedení.”
Rulie:
“:-*”
Mr. Robot:
“Absolútne TOP!”
Ostravanka:
“q”
jesssnape:
“úžasné!”
Adelaine:
“Moc se mi to líbí”
belldandy:
“Ta atmosféra momentky, když vás někdo nečekaně vyblejskne ze zadu, mi připadá přesná. Doufám, že to pak bylo v kouzenickém bulváru. :)”
Velká_koule_chaosu:
“krása :)”
Benny:
“Po rozkliknutí:naprostá fascinace.Jako někdo, kdo neholduje romantice a zidealizovaným kresbičkám na téma snarry.Řikám rozhodně ANO.”
Sectumsempra:
“je to krasne :) Nevim proc mi to prijde jak nahodna fotka rockove hvezdy, ktera si po ukonceni turne vyjde s rodinkou.”
Lanevra:
“Když nevidím barvy je to hned lepší.”
Casiopea:
“Na Anastasiiných oficiálních stránkách je k vidění celá série sépiových obrázků pojatých jako pohlednice či polaroid fotek z dovolené a tahle je jedna z nich. Mají nádhernou snivou atmosféru. Jako by se někomu podařilo vyfotit skutečně ty nejnádhernější (i když třeba nejprostší) okamžiky života. Takové ty záběry, nad kterými se vám o pár let později zadrhne dech a řeknete si: "Tenkrát to bylo tak krásný." Je to prostě nádhera. :)”
Mandragora:
“Z nějaké příčiny mě tato černobílá verze obrázku dostala víc než barevná. Má svoji zvláštní atmosféru.”