Lacrimosa in the Tesco Coffee Aisle

  • Autor: gingertart50
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS HP/Ginny Potterová
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape returns from the dead and, as always, battles with his conscience. Meanwhile, Harry takes his son shopping, encounters regrets of his own, meets an elf who is too clever by half, discovers how to get up Lucius Malfoy's nose and is forced to choose between his wife and a fantasy from the deepest, darkest part of his soul.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Mandragora:
“Nejsou v tom žádné dějové zvraty, ale citově je povídka dost silná. Jak HP, tak SS vědí že se řítí někam, kam by neměli, ale nemůžou si pomoct. K povídce je i obrázek pod názvem The Ministry's annual Halloween Ball.”
Casiopea:
“Jednu povídku na téma Harry je ženatý s Ginny, ale miluje i Snapea, jsem poměrně nedávno četla, takže se nedokážu ubránit srovnávání. Bráno realisticky, taková situace by měla být hodně dramatická a možná i depresivní. Autorka téhle povídky ale celou věc vzala spíše s nadhledem. Jistá míra napětí tomu nechybí, obzvlášť toho erotického, protože Harry je Snapem jako by uhranutý a nějakou dobu trvá, než se od snů, které mu celé roky připadaly prostě... jako sny :), dostane k naplnění své touhy. Když to shrnu, moc se mi to líbilo a krásně se to četlo. Úžasně napsaný Albus Severus a scény mezi ženatým Harrym a "vím co chci" Severusem, kteří si, jakmile se ocitnou poblíž, prostě nemůžou pomoct. Dávám trojku, ale je to hodně hodně hodně dobrá trojka.”