Anachronism

  • Autor: StarCrossed
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ginny, Krátura, Narcisa
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Upon waking up, Severus finds himself not recovering from Nagini's bite, but healing after a long-term mysterious illness. Not only must he uncover the mystery of the cause of his affliction, but also deal with his lover, who is the very last person he wanted to ever see again: Harry Potter.
  • Klíčová slova: snarry, AU

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“K přečtení”
lymmet:
“přečtu”
assez:
“...”
Ostravanka:
“q”
Lanevra:
“Přidávám k povídkám, které chci přečíst, ale stejně nikdy nepřečtu jak se znám.”
Adelaine:
“Edit: Já se ze sebe snad zblázním. Abych se vyhnula LJ, tak jsem sem hodila odkaz někam, kde to nebylo dokončený. Opraveno, pardon. //Bože můj, to bylo geniální!!! Autorka je velice inteligentní, takže jsem čekala něco úžasného a nebyla jsem zklamaná. Vůbec nevím, jak to pořádně uchopit. Začíná to jako detektivka, která vás vtáhne do děje a nepustí. Snape se nejenže probudí po kousnutí Nagini o šest let později, ale navíc zjistí, že těch šest let očividně prožil, vybudoval si firmu a pustil se do vztahu zrovna s Potterem. A teď musí zjistit, co se vlastně stalo. Jednu chvíli jsem byla zklamaná (byl tam dost náhlý přerod pocitů, a přestože bych do té doby označila Snapea jako docela IC, pak mi už takový nepřišel), ale rozuzlení mě nadchlo a zároveň zklamalo, já vůbec nevím, jak to popsat. Nakonec se mi vlastně nelíbil jen úplný konec, ale netuším, jak by se s ním mohla poprat lépe, jedině že by to usekla dřív. Nicméně takhle propracovaný detektivní příběh jsem snad v HP ještě nečetla.”