Invisible

  • Autor: carolinelamb
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape has survived Nagini's bite, but not without consequences.
  • Klíčová slova: PWP

Hodnocení čtenářů:

Mandragora:
“Variace na dané téma "zakázaný vztah ve škole", ale zpracované solidně i když s očekávaným výsledkem.”
KalamityJane:
“Tohle byl celkem šok, nemohla jsem spát, tak jsem jen ze zvědavosti koukla. A ono mě to chytlo tak, že i když už se mi chtělo spát, nedokázala jsem přestat, dokud jsem nedočetla. Protože proto. Žádná hluboká myšlenka se nekoná, ale má to v sobě něco, co člověka nutí chtít vědět, jak to skončí. Hodnocení spíš průměr, ale někdy se k tomu s radostí vrátím.”
Casiopea:
“Na začátku byl obrázek od Anastasie Mantihory, na které teď hodně ujíždím. (Obrázek hodím na Deník také). Anastasia dosud dělala fanarty jen pro ruskou fanfiction. Pod tímhle konkrétním obrázkem se ale objevil link na příběh v angličtině, takže jsem zajásala. Jedná se o PWP, což je asi důvod, proč základní zápletka není příliš uvěřitelná. (Snape léčí následky hadího kousnutí pomocí sexuální magie). Nicméně mi to nevadilo tolik, abych nečetla dál. Napsané je to toiž úžasně a bývala bych přišla o hodně zajímavý příběh a naprosto luxusního Severuse. Je to totiž parchant, jak ho máme rádi, a navzdory podivnému vztahu, který se svým studentem (osmého ročníku) naváže, mu zatápí stejně, ne-li víc, jako dřív. Velmi zajímavě pojatá psychologie postav, které jsem věřila (až na Harryho původně lehce promiskuitní sklony). Snape za dveřmi ložnice bottom, ale vzhledem k tomu, kolika nepřekročitelnými pravidly kontakty s Harrym sváže, kontrolu má vlastně neustále. Totálně mě nadchl závěr, bez ohledu na to, že se jednalo o předvídatelnou zápletku s nedorozuměním. Tenhle Snape prostě miluju tě neřekne, kdybyste ho vraždili, ani se na Harryho neculí. Jj, tohle si určitě znovu přečtu. 4-5”