Manželské intermezzo

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Neville Longbottom
  • Rating: 0+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Doprovodná povídka k doprovodné povídce "Jak je důležité míti Nevilla"
  • Klíčová slova: Snaville

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“krása a konečne som pochopila tie narážky v neznalost nepřítele :)”
Usmevava_Barush:
“...”
Ostravanka:
“q”
Casiopea:
“Červenec i Srpen se mi hrozně moc líbily. Všechno vyznělo realisticky a opravdově. Miluju Nevilla a moc se mi líbí, jak se Severus zdůvodňuje vlastní projevy náklonnosti. :)”
Adelaine:
“Jj, takhle má vypadat romantika v podání Snapea. Tady byl romantický na něj až neobvykle, ale velice svým způsobem. Celý motiv, celé jejich pomanželské rozvíjení vztahu se mi velice líbilo.”
mariaa:
“:)”
Benny:
“Belldandy má pravdu, takový problém, který řeší kluci jsem také nečetla..zřejmě musím přehodnotit pořadí oblibených páru.”
Akkarra:
“Tomu se snad ani nedá nic vytknout. :) Severus se tak kráně snaží. A i přesto, že se občas zpronevěřuje svým vlastním postojům, pořád není OOC - za tohle Lanu vážně obdivuju.”
Mrmla:
“..”
belldandy:
“Kdo se rád nechlubí? Tohle jsem dostala k narozeninám. Pokud se vám po nich stýskalo, tady jsou ... Snape a Neville v manželství. / Kdo se rád nechlubí? Heč, protekčně jsem si mohla přečíst druhou a závěrečnou kapitolu ještě před vydáním. A proto již hodnotím a zaujatě dávám nejlepší známku, protože můžu ... a taky, protože mám radost (pro jednou se cítím jako jedna z vyvolených) a nakonec i proto, že to vůbec neni špatné.Vážně jsem zvědavá, co budou na druhou kapitolu říkat ostatní ... Mohu vám prozradit alespoň tolik, že tuhle tématiku jsem (ať v pozitivním či negativním smyslu, pro leckoho možná spíš v tom negativním:) ) ve slashi ještě nečetla. Nevěříte? Věřte! :)”