Za odměnu Azkaban

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Kingsley Pastorek
  • Rating: neuveden
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán.
  • Klíčová slova: znásilnění, mučení, hurt/comfort, Snape neprávem v Azkabanu

Hodnocení čtenářů:

spaceyfan:
“Před vylíčením násilí v Azkabanu a ve sklepě smekám s úctou pomyslný klobouk. Málokdo dokáže tak precizně a s gustem vystihnout tu neskonalou hrůzu a fyzické týrání, které prožívá Severus. Myslím si však, že po všech mukách, která si vytrpěl, je jeho vztah s Kingsleym málo uvěřitelný, o análním sexu ani nemluvě. Chlebíček mačkaný v hrsti byl opravdu velmi emotivní a naprosto vystihoval Severusovo zoufalství, za ten bych snad dala i 5. A na Severusově místě bych šla dát autorovi okamžitě po zmrtvýchvstání do držky.”
l.enik.c:
“Hodně drsně popsáno mučení vězňů v Azkabanu, nastínění obchodu s lidmi i následné vzití spravedlnosti do vlastních rukou a pomsta blízkých na vlastní pěst. Líbilo se mi, že Harry tu vystupuje jako ten, co má Snapea stále za parchanta, který byl věrným smrtijedem a zaslouží si podle něj pořádný trest, i když smrt mu v závěru nepřeje. Je to můj první ship Severuse s Kingsleym a kupodivu to bylo celkem fajn. Jen jak se tu většina shoduje, ta touha ze Severusovy strany přišla z ničeho nic a příliš brzy po traumatu, kterým si prošel, i když uznávám, že časové rozmezí zde není úplně zcela zjevné. Sex byl sice popsán velkolepě, ale pokud by se jednalo o nějaké pwp, ne o sex s panicem, jehož nedávná zkušenost je dost bolestivá tyč v zadku. Na to byl Snape příliš v pohodě, příliš nadržený a Kingsley přílišné necitlivý a neohleduplný.”
Lucie:
“mm”
Cora:
“Tvrdý a výborně napsaný příběh uvězněného Severuse. A přesto, že pro mě "slashe není nikdy dost", je to taky první povídka, u které mě napadlo, že je jí slashový prvek tak trochu ku škodě. Tedy v téhle podobě. Prostě - 3/4 příběhu jsem byla ohromená z reálnosti těch syrových momentů, ale paradoxně ve chvíli, kdy na scénu přišel chtíč, jsem příběhu přestala věřit. Myslím, že kdyby oba dostali víc času (a že by ho Severus k psychické i fyzické rehabilitaci potřeboval jako sůl), nemělo by to chybu.”
kami:
“Niektoré vety boli pre mňa čerešničkou na torte.”
Adelaine:
“Moc rychlé vyústění, ale většina povídky výtečná. Včetně doznání, že dva a dva je pět.”
Sectumsempra:
“pasaze z vezeni i vezneni jsou bezesporu na pet... ten zbytek tak na dva”
belldandy:
“4/5. Ok. Souhlasím, i mně to vyustění přišlo tak nějak rychlé a snadné vzhledem k předchozím událostem, ale i tak musím říct - vynikající. :)”
Nerla:
“Realistická, dobře napsaná povídka, vadil mi (spoiler) jen ten úžasně slaďoučký konec, kdy Snape jen krátkou dobu po několikanásobném znásilnění nejrůznějšími předměty prosí Pastorka, aby ho ošukal. Taky teda Pastorkův vkus na partnery je trochu zarážející, vzrušit se při pohledu na téměř mrtvou zjizvenou hromadu kostí je přibližně stejně pochopitelné, jako když se ve spoustě povídek zamiluje Snape do Pottera, sotva co ho poprvé spatří v jeho jedenácti letech. Každopádně pasáže z vězení a z následného věznění jsou napsané výtečně.”
Sargo:
“Vytecne napsano. Tahle povidka se mi bohuzel dostala pekne pod kuzi, kdyz jsem ji kdysi cetla... Radeji bych tam neco veselejsiho :-D Ale je pusobiva i po dalsich stosech ff. Pasaze s Vancem odmitam cist.”
Akkarra:
“Chudák Severus - ti si ho teda vychutnali. Občas jsem sice měla problémy uvěřit, že ten o kom čtu, je opravdu Severus Snape, ale stejně se mi to líbilo. A absolutně nejemotivnější částí, která mě naprosto dostala, je scéna, ve které se píše o chlebíčku - nevím proč, ale prostě mě to dostalo.”
mariaa:
“...”
Memorin:
“Nějaké části mi přišly slabší. Jiné zse opravdu dobré. Celkový dojem a hodnocení hodě dobrá 2”
bedrníka:
“Severus krásně trpí v Azkabanu a v rukou šáhlého bystrozora a pak se o něj Kingsley téměř proti jeho vůli stará. Moc hezké.”