Playing with the fire

  • Autor: AmeliaEarhart89
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Severus Snape, Hermione Granger, profesorka OPČM
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Cez letné prázdniny si Snape začne s Grangerovou. Avšak, v jeho živote sa objaví ďalšia žena, a tak si Severus začne pohrávať s dvoma srdciami, dvoma ženami... Keď sa niekto hrá s ohňom, takmer vždy sa popáli... a u tohto profesora to platí dvojnásobne...
  • Klíčová slova: nevera, ženy, hra s ohňom

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
Lanevra:
“Ano, má to jednu vadu, Snape v této roli, nicméně...”
Slythoryn:
“Tak tohle jsem opravdu nečekala. Myslela jsem, že je to jen další špatně sestříhané video s nulovou pointou, ale tohle bylo něco. Ani mi těch šest minut nepřipadalo dlouhých, protože tohle si o prostor přímo žádá.”
Mrmla:
“Super.”
Akkarra:
“Teda nakřížit Harryho Pottera a první dvě série Tudorovců a udělat z toho něco takového, to by mě opravdu nenapadlo. :)”
Casiopea:
“Jedinou vadou na kráse tohoto videa, byla podle mě jeho přílišná délka. Ale jinak velmi dobrá práce. A ten konec se opravdu povedl. :D”
Amarilli:
“Úplne bombastické video, ktoré ma pohltilo obsahom, spracovaním, hudbou a úžasnou pointou. Výsledný, možno až prekvapivý koniec, bol pre obe určite veľkou satisfakciou ;-) :D Výborné, božské, megaextraskvelé! Ak by to šlo, dala by som 10 bodov”