Harry Potter 5 a půl

  • Autor: Magnas
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating: 0+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 45
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: gen

Hodnocení čtenářů:

Niké Anastásia Willows:
“...”
Hanetka1:
“Jedna z nejlepších povídek, jaké jsem kdy četla. Je třeba vzít v úvahu, kdy to autorka psala - tehdy ještě nebyl na světě ani oficiální šestý díl, a tak je tohle "pokračování" vlastně odnoží původního příběhu JKR. A výbornou. Skvělý, napínavý příběh i zápletka, a vynikající, bohatá a kultivovaná čeština bez chyb - to se v oblasti fanfiction málokdy vidí.”
lilith3913:
“nooo, celkom normálny príbeh, zatiaľ. uvidím na konci...”
Adelaine:
“Ha ha! Četla jsem, donutila jsem se asi do desáté kapitoly. Hodně se mi líbilo zpracování vzhledu, jak je to jakoby kniha, i se tam rozrolujou svitky pergamenů, ale jinak nic. Popravdě mě to docela nudilo. Nedočteno a vracet se k tomu nebudu.”
Jirka:
“to belldandy: Ale vždyť je to s tím homoeuálním pornem holá pravda. Na tenhle web chodím pravidelně, je to dobrý nápad. Ale počtu si málokdy, většina nových příspěvků je pro teplouše nebo snad pro holky co se stydí jít si číst normální pornoweby. Škoda. Nikdy jsem nepochopil, proč slash dáváte mezi povídky, místo mezi ostatní porno obsah. Co se slashe týče, jsou samozřejmě výjimky, kde jde o kvalitní příběh bez ohledu na sexuální obsah. Vidím je ale opravdu jen jako vyjímky, zvládl bych jmenovat dvě. Na tuhle povídku se jdu podívat, dík za tip bez pornopodtextu ;-).”
Lanevra:
“Jednou by mi mohl někdo vysvětlit co vede autory k tvoření takových pitomostí jako je "interaktivní kniha" zvláště pokud není k dispozici nějaký normální formát - či je ten normální formát na stránce tak skrytý, že ho běžný čtenář nenajde. Omlouvám se, ale prostě musím okomentovat když mi rozum něco nebere.”
belldandy:
“Já jsem zkrátka fanatik do šíření informací. Třebaže tohle pravděpodobně nebudu sama číst ... Nu, stále mám pocit, že net je plný fanoušků HP, kteří vysloveně nesnáší slash a zdá se, že na FF deník nezajdou a nezajdou. Asi mají pocit ,že tu přes samé "homosexuální porno" (snažím se používat jejich slovník :) ) nic užitečného nenajdou? Tak jeden malý příspěvek k tomu, aby tu něco nešli. Jeden klasický gen HP navazující na patý dil HP série. //Lanevra: Aspoň vím díky tvému komentáři, že jsi živa a zdráva. :) /// to Jirka: Já stále dokolečka tvrdím, že FF deník jen odráží své (aktivní) čtenáře. Tak prostě přijďte a změňte to tady. :) Já budu jen ráda ... A budu ráda, když začneš třeba právě ty. Podle mé zkušenosti několik aktivních jednotlivců znamená víc než celá armáda pasivně remcajících. Tak do toho. Už se těším na tvou první přidanou fanfikci. - No, a co si vkládají ostatní, zkuste neřešit. Nebo si třeba zadejte v nastavení slash filtr (Můj deník-Volba slash) a on vám slash odfiltruje. :) - Debatu o podstatě slashe a motivaci jeho čtenářek tu raději ani nechci začínat, vždyť se o tom píšou celé diplomové práce. Já přečetla jenom dvě bakalářské. :) Pokud ale nejde o čisté PWP, považujeme ho mnohem spíše za milostnou, i když třeba zároveň i erotickou, romanci, nikoli za porno. Zkus prostě uvěřit tomu, že ženám nabízí něco, co oficiální média nikoli a že právě proto je to v FF (nikoli jen na FF deníku) tak velký fenomén. Ovšem to, že už samotné zakladatelky FF deníku byly významné slashařky, má na jeho zastoupení zde asi také trochu vliv. :) PS: A nemusíš přece číst jen nové příspěvky. Já raději hledám v těch starých a osvědčených. :)”