Labyrinth of Sin

  • Autor: A-Spirit
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Remus Lupin/Sirius Black, Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: The puppies give the sex talk to Harry. RLSB and SSHP slash.
  • Klíčová slova: Snarry, Puppies

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
palanda:
“..”
mariaa:
“3-4 :)”
Casiopea:
“Jak se toho zhostit... Tento příběh je především o Remusovi a jeho celoživotním urputném boji proti vlkovi v sobě, který zoufale a vášnivě touží po Siriusovi. Své city maskuje a trpí doslova jako zvíře. Až do jedné noci, kdy během úplňku dojde k zatmění měsíce a vlk se vymkne kontrole... Musím říct, že to bylo moc fajn. Remus mi tu hodně připomínal vlkodlaka od Lany - křehce vyvážená kombinace alfa samce, který ale kvůli dobru toho, ke komu je připoután, jedná v případě potřeby submisivně. Remusova sebemrskačství je tam sice chvílemi až moc, ale v tak krátké věci se to asi snese. :) V pozadí probíhá příběh dalšího páru - Harryho, který dosud studuje v Bradavicích, a Severuse. I tyhle dva sledujeme očima Remuse. Harry je na začátku na zabití, ale v jeho věku a vzhledem k těm zmatkům, se kterými se pere, mi to připadalo uvěřitelné. Navíc, navzdory všem kýblům emocí, které cákají z Remuse, se mě nakonec úplně nejvíc dotýkal drobný pohled na Severuse a Harryho během oslavy Remusových narozenin. Ňuf. :)”