Escaping the Paradox

  • Autor: Meri
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: After Harry is thrown back in time to 1971, he has several choices to make.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Pěkné, ale až příliš zádrhelů, nebo možná příliš povrchní. Severus to zachraňuje přímočarostí, s jakou prezentuje svůj vztah Harrymu. Podle mě je mimo i název příběhu, protože ten paradox je vysvětlen tak nelogicky, že by možná bylo lepší, kdyby zůstal nevysvětlen. Mnohem víc než o cestování časem bych tady mluvila o alternativním vesmíru, protože z toho původního nezbylo vůbec nic. Po přečtení Dvou tisíc obrátek si stojím za tím, že cestování v čase se dá napsat i uvěřitelně, logicky a právě bez paradoxů. Příběh je ale zvláštní prohozením rolí, Harry je ten dospělý, který musí mít rozum a Severus ten, kdo mu ten rozum podkopává a to se mi moc líbí. Ale celé je to střípkovité a ta záležitost s viteály a relikviemi je tam jen tak mimochodem. 3-4”
mariaa:
“3-4”
finde:
“naprosto souhlasím s Cassiopeiným hodnocením. Velmi příjemná oddychovka, která přestože se odehrává v bouřlivých dobách poklidně plne ke svému happy endu.”
Casiopea:
“Povídka o cestování v čase, takže jsem nemohla odolat. A bylo to moc fajn. Minimálně proto, že jinak bych přišla o zcela jedinečný zážitek a nepřečetla bych si příběh, který je od většiny ostatních Snarry úplně na ruby. Harry se nešťastnou náhodou vrací v čase a stává se profesorem v Bradavicích, kam právě nastupuje jedenáctiletý Snape. Ta myšlenka mě nadchla, stejně jako situace, ve kterých obvykle vídáme Harryho. Tentokrát je to Snape, kdo se zamiluje do svého profesora (zajímavé, jak to v tomto případě vypadalo uvěřitelně, protože Potter je přece ten mladý fešák, co nikomu nenadržuje. Ve Snapeově životě navíc znamená naprostou revoluci). Takže líbilo moc, ačkoli tomu tak trochu chyběla hloubka a nějaká aspoň trochu dramatická situace. Zkrátka to všechno plynulo tak nějak bez problému a to včetně porážky Voldemorta. Navíc mám pocit, že Meri tak úplně nechápe v čem spočívá onen časový paradox, takže jistá drobnost v závěru byla dost mimo. Nicméně, četlo se to opravdu hezky a sbližovačka byla řádně pozvolná. :) 3-4”