Desire

  • Autor: Ma-kosh
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating: +15
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Prostě touha.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“...”
belldandy:
“Tak zase jednou platí, že když dám teď trojku, neříkám tím, že je to průměr. Průměr mi zní totiž stejně jak říct, že je to nuda. A mně to nepřipadá jako nuda. Spíš mám dichotomní pocity. Připadá mi na tom zajímavá jakási manýristická přehnanost. Vyhraněnost námětu a výrazu a také nepřirozená strnulost, která mi přijde na půl nepovedená, ale na půl také fascinující. K manýrismu by mi to ale sedělo. :) Doufám, že jsem dokázala aspoň částečně pochopit, co na tom Casiopei připadá tak působivé. Mám dokonce pocit, že něco z toho pocitu dokážu sdílet ... To ale nemůžu sama posoudit. :) Hlavní problém, který s touhle kresbičkou mám (a předpokládám, že v tom nejsem sama), že v zobrazených postavách nevidím ty, kteří to mají být. Není to úplně prvně, kdy mám podezření, že jako předlohy pro obrázek pózovaly holky. :) / Musím říct, že pokud jde o techniku provedení, mám z Ma-koschiny galerie pocit, že zvládá dovedně hlavně kreslení v "chibi" stylu (Tím teď myslím prostě postavy s velkýma hlavama). Třeba tahle je moc je kawaii. :) - http://ma-kosh.deviantart.com/art/Snarry-7-209732444”
SaoKissa:
“Spíše kresba emocí, než děje. Celkem se mi to líbí.”
Benny:
“A Severus se vytratil kam?Ne, promiň”
Sargo:
“Ehm... kdo je kdo? :-D”
Sectumsempra:
“zajimavy styl, ale Snape mi tam pripomina spis indiansky totem...”
Adelaine:
“Nějak mi to nesedí.”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Zajímavé.”
Casiopea:
“Nemůžu se přestat dívat na jeho výraz. Neskutečně mě to vzalo.”