Veritas

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HP, Albus Brumbál, Poppy Pomfreyová, Ginny Weasleyová, Hermiona Grangerová, Ron Weasley
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2014-04-14
  • Počet kapitol: 39
  • Shrnutí: Poslední ročník v Bradavicích se nese ve znamení velkých změn. To, co bylo v minulosti ztraceno se navrací zpět i přes nelibost těch, kterých se to nejvíce týká. Zvěstuje návrat starých pořádků také zářnou budoucnost ve znamení míru nebo Pán zla zneužije co násilím vyrval z hlubin minulosti a znovuzrozen povstane, aby ovládl svět?
  • Klíčová slova: Snarry, mpreg - těhotný Snape

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Mírně absurdní, ale hezky se to četlo a docela jsem se přitom bavila.”
assez:
“-muhaha-”
Ostravanka:
“q”
jesssnape:
“...”
l.terka:
“:)”
kami:
“Tehotný...”
Benny:
“Jsme něco za polovinou Severusovy gravidity a tipuji, že ani ne za půlkou Veritas.A tenhle komentář upravuji po 9ti měsících(patos?náhoda?)A už zatraceně dlouho vim, že tohle bude pro mě vždycky tím, co pro ostatní EK(lásko, promiň)Miluji mpreg, miluji Lanevřina Snapea a v neposlední řadě Harryho a jeho vůdcovské schopnosti, ze kterých se Severusem roztápíme společně:D Takže děkuji Lanevře k objevení mé další OTP;submisivnímu Snapeovi.”
belldandy:
“Jak znám Lanevru, tak se osobně ani tak nebojím něčeho sladkého jako spíš toho, že přijde sarkastický cynický konec, ve kterém skončí polovina postav v hrobě a druhá v blázinci. Ale u Veritas přeci jen doufám v pozitivnější konec, poněvadž dětem se takové věci přeci nedělají. :)”
Sargo:
“Ksakru, nevšimla jsem si, že nedopsáno. A zrovna jsem se do toho tak dostala! :-D Sím tě, ne moc sladce jo, to pokračování, jooo? Tak jako hezky, ale přiměřeně. :-D”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“Moc se těším.”