Prázdnota

  • Autor: shinigami714
  • Překladatel: Selen
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Bilbo Pytlík/Thorin Pavéza
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hobiti jí průměrně šest, někdy i sedm jídel denně. Bilbo se trápí, když má jíst během cesty k Ereboru mnohem méně jídla, ale zároveň nechce před ostatními ukázat svou slabost.
  • Klíčová slova: thilbo

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“sladučke, pekný námet a ešte k tomu aj pekne napísane ... 100% sa k tomu ešte aspoň 5x vrátim :D nádherná poviedka”
Tina_tt:
“možno keby bolo spomenuté že je to OOC tak by mi teraz nehrozila cukrovka z tak sladkého a milého Thorina... pri niektorých častiach som sa nedokázla presvedčiť, že by niečo také mohol trpasličí kráľ vypustiť z úst. Ale na druhej strane vcelku originlnejší námet to zachránil.”
T_nule:
“Zajímavý námět. Tato dvojice se mi líbí. :-)”
Lanevra:
“Tak jsem to přečetla... hobbita tam poznávám, ale trpaslíka tam marně hledám. Nechci ožralého poplivaného vousáče, vím že takoví nebyli, ale zároveň si prostě ani Thorina nedokáži žádným způsobem spojit se slovem "něžný". Tak to raději nebudu hodnotit...”
Sargo:
“Je až s podivem, jak někdo, kdo umí docela pěkně psát, může tak mizerně psát. Výchozí situace je dobrá a založená na zajímavém postřehu. Jenže nesmyslně zdlouhavě sepsaná (zvlášť vzhledem k absenci pointy) - vyškrtat 4/5! A zbytek byl o ničem.”
Mrmla:
“...”
Akkarra:
“Pěkné. :)”
belldandy:
“Vlastně si nejsem jistá, jak tohle posoudit. Trojka je ode mne takové kompromisní řešení z nerozhondosti. Když jsem teď dočetla domnívám se, že příběh se má nejspíš nést ve vážném tónu a já při tom měla při čtení tendenci vnímat ho jako nadsázku. Je to zajimavý nápad, který dovozuje jakési nekanonické důsledky ze známého kanonického údaje. Takový příběh založený na nepochopení zvyků a fyziognomie jiných ras by nemusel být v zásadě vůbec špatný, ale asi bych potřebovala delší čas, abych se do Bilbova utrpení vžila. Nicméně děkuji Selen za to, že díky ní jsem si přečetla své první thilbo. Ten pocit (že čtu své první thilbo) mě úplně orzjařil. Třeba bude konečně v LOTR slashi dominovat něco jiného než elfové a zas elfové. :)”