Mpreg neboli Male pregnancy

  • Autor: belldandy
  • Fandom: Teorie FF
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Pár slov o Mpregu neboli mužském těhotenství.
  • Klíčová slova: mpreg, mužské těhotenství

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Skutečně jen pár slov, ale výstižných. Debata pod článkem dobře ilustruje ambivalentní vztah, až averzi, jaké část fandomu k mpregu chová.”
Lady Aludnev:
“:D”
Sylwia:
“blázínek”
Sargo:
“Je to hezky sepsané, ale nějak mi tam schází nějaká přidaná hodnota. Prostě něco, co člověka samotného nenapadne, když se sám cca tři minuty zamyslí. Na druhou stranu, na to, abych to přímo označila za "pindárnu hodné leda slohové práce" je to opravdu příliš elegantní :-D (Hlásím se o další kategorii - lidi, které otravuje mpreg (když pomineme, že to skoro nikdo neumí napsat), protože za těhotným chlapem vidí příliš mnoho technických komplikací (dělohou počínaje a hormonálními hladinami nekonče) a nejsou spokojeni s klasickým: Kouzlo! :-))”
Adelaine:
“Článek je hodně zajímavý, jasný, každý by to pojal jinak. Ale je to pěkně shrnuté téma, zamyšlení se nad různými důvody a příčinami. Hodně jsou to názory autorky, ale od toho je tam ta diskuze, aby každý mohl říct, jak to vidí, chápe on.”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“Povedená úvaha. S něčím sice tak úplně nesouhlasím a něco bych ve finále interpretovala trochu jinak než Bell, ale v celku to vystihla. :)”
Lanevra:
“Zatím jsem v češtině nenašla článek o Mpregu (kdo najde nebo zná, nechť sem hodí na něj odkaz) a myslím si že belldandin je velice povedený. Všeobecně je belldandy čtenářka fanfiction věnující se aktivně také teorii ff a vedoucí si o ní povedený "deníček". Vřele doporučuji i její ostatní články.”