The Scios Totalus of Legend

  • Autor: Elpin
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 36
  • Shrnutí: Snape finds Harry witnessing his humiliation in the pensive, but before he throws the boy out he uses a very old and mythical artefact to get his revenge, only it doesn't turn out quite the way he planned. //Překlad: http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=3721 (Ke čtení překladu nutná registrace)
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

assez:
“No... souhlasím s Lanevrou (potažmo Benny, ale to je jedno), a to až na jedno - není to ani zajímavý nápad. Nechápejte mě špatně: pokoušela jsem se to začít číst, pokoušela jsem se asi třikrát pětkrát. A nešlo to. Nejen že těchto námětů je spousta, nejen že většinou, když do toho autorky (jako třeba já) zamotají něco dalšího než Pottera, stává se z toho blbost... dřív či později - prostě já už nemám trpělivost počkat, než se vyžvaní o okolnostech. Nechápejte mě špatně - je to jen můj názor. A nechápejte mě špatně - ale já se nikde registrovat kvůli TAKOVÉHLE povídce nehodlám, zvlášť když si ji můžu přečíst v originále bez chyb, které mě iracionálně a zbytečně iritují.”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Přelouskala jsem originál.Tímto se omlouvám Patoložčinu překladu, ale odmítám se kdekoli registrovat a žádat o zpřístupnění.Neumím si představit, proč to tak je?(Se pak někoho zeptám)Navíc tenhle komentář nebude kladný.Je to taková klasická kravská mrva-nikdo o to nestojí a je toho všude dost.Obrácené polarity u 'přátel' a 'nepřátel', otloukánek Harry a hlavní hrdinové neskutečně mimo charakter.Člověk může přeskákat x kapitol, o nic podstatného nepříjde.Zbytečně natahované a nudné.Přitom Elpin píše dobře, ale držela bych se u ní drarry a harrylu.Dvojka z milosti, ale mám chuť dát i jeden bod.||Už mi to bylo vysvětleno.Díky”
palanda:
“pekna cetbicka s docela zajimavym vyustenim bych rekla :) -) budu sledovat”
belldandy:
“Já jsem prostě nepoučitelný prudič :), ale .. nedá mi to ... prosím všechny komentátory této povídky, aby zauvažovali, zda náhodou nečetli Patoložčin překlad. Já mám prostě pocit, že pokud ano, potěšilo by ji přečíst si o tom pod českou variantou této povídky na FF deníku. Nikdo jí tam nic tak pěkného nenapsal - tak prosím ... :)”
Casiopea:
“Ách ano. Bylo tu několik míst, u kterých jsem si říkala, že tohle asi nebude šálek mé kávy. Situace dějově sice zajímavé, ale jako by postavy přehrávaly (Dursleyovi). Potom jsem málem nerozdýchala jednání Brumbála, které bylo prostě přitažené za vlasy. Nicméně, artefakt a jeho použití mě totálně uchvátily. Stejně jako řada nádherných a propracovaných scén (bitva o Malfoy Manor). Sbližovací část jsem si taky moc užila. Poté, když už byli spolu, jsem už byla natolik smířená s tím, že jsou OOC, že mě nic nerušilo. Kromě toho se ve druhé půlce příběh dostává do akčnější roviny. Za vrchol příběhu ale z nějakého důvodu považuji dozvuky závěrečné bitvy. Harryho stav mě donutil se opravdu bát a spolu s ním pochybovat, jak bitva vlastně dopadla. Jop, tohle určitě stojí za přečtení, i když tempo poněkud kolísá.”
speisy:
“Povídku jsem zbožňovala, dokud si H a S nepřiznali city, pak mě to... zklamalo. Vlastně ani neumím popsat proč, jako by ta vášeň, co v tom byla, zmizela. V tu chvíli se dal odhadnout zbytek příběhu. Jako film, jehož pointu a konec odhadnete od začátku a už to nemá to kouzlo. Jsem sama z toho pocitu tak rozčarovaná. Rozhodně si to někdy přečtu znovu, ale asi jen do chvíle, kdy se dají ty dva dohromady. Jinak pár Voldemorta byl zajímavý, konečně o něčem jiném. To se mi taky líbilo.”
Lanevra:
“Na překlad se nedostanu, tak jsem si našla originál a třeba se do toho někdy pustím. Originál tu nebyl, tak ho vkládám, kdyby si to též někde chtěl přečíst v "původním znění".// Nestojí to za to, nápad dobrý, jinak nudné.”