Kouzelné pouto

  • Autor: DJIN7
  • Překladatel: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Osvědčené přísady (Harry+Severus+Voldemortovo zajetí+sexuální magie) smíchány do středně dlouhé a lehce napsané úsměvné jednorázovky, která je tak trochu PWP... i když nakonec možná nepůjde jen o sex :-)
  • Klíčová slova: snarry, PWP

Hodnocení čtenářů:

Velká_koule_chaosu:
“...”
shadow:
“Nijak mě to neoslnilo.”
Gartepka:
“úsměvné :)”
jesssnape:
“...”
Lucie:
“Příjemně pobavilo.”
Adelaine:
“Kdyby se autorka nesnažila do tak krátkého příběhu narvat všechno, bylo by to lepší. I takhle to ale bylo velmi pěkné dílo. 3/4”
Benny:
“Téma je prostě kliošidní(já klišé miluju)Ale tady mi to nesedělo, Snape byl mimo a Harryho smiření se situaci bylo moc rychle.2-3”
Sargo:
“Je to hrozný, ale má to něco do sebe - asi holt autorka tak dobře umí psát mezi řádky :-D Početla jsem si dobře. Hodně silná tři. :-)”
ZJTrane:
“Celkom dobré. Čo napísať, keď to bolo o sexe. Ten bol super :)”
Lanevra:
“PWP. Čtu, užívám si, neřeším smysl.”
speisy:
“Řekla bych tak 3, 5. Erotika dobré, jen ten smysl vlastně nikde. Navíc se mi bije nevinný Harry co se oddá a Severus, jež je tak... prostě na mě působí stylem - hlavně se odsud dostat, jak se budeš cítit ty je mi fuk. Vím, že to tak není myšleno, nicméně to tak z toho cítím. Souhrně, Harryho mi bylo líto. Což byla jediná chybička u mě, kromě "zápletky". :D”
belldandy:
“3/4 Jistě ne mimořádné, jistě trochu klišovité ale pěkné PWP. Prostě dobře odvedená práce a zvládnuté řemeslo.:) Tak trochu se tu, jak je u jednorázovek ve zvyku, neřiměřeně tlačí na pilu na vývoji postav, kterému se tak dá těžko věřit. Je to všechno moc hopem, jak se říká ... sex, ale i ty věci okolo (SPOILER: včetně Voldemortova pádu. KONEC SPOILERU.). Nicméně, jak bylo již zmíněno, je tu také několik detailů, které z toho dělají ne zcela průměrnou, ale naopak něčím okořeněnou, záležitost - hlavně lehká nadsázka v Harryho vnitřních komentářích a lehký slovní humor mezi těmi dvěma.”
finde:
“výborné zpracování obvyklého klišé, které pobaví a potěší.”
Mrmla:
“Tak to nás zarazila stejná věc. :-)”
Akkarra:
“Ano, ty Potterovo myšenky mě taky bavily. :) Jen mě zarazila jedna věc - Snapeovi říká pane a tyká mu? Tož to je nějaké čudné, ne?”
Casiopea:
“Mohlo by to být (jak už je naznačeno ve shrnutí) úplně tuctové, ale strašně mě bavily Harryho vnitřní komentáře. Nevím, jestli se k tomu ještě někdy vrátím, ale byl to příjemný večerníček. //EDIT: Jo, to mě taky zarazilo!”