A Grim Old Cat

  • Autor: oliversnape
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating: +15
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: In which Harry finds comfort in his own routines, solitude, Grimmauld Place, and normality in the sound of incoming trains. He ought to have known a cat would subtly change things to suit its own machinations.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Trinyx01:
“milý, poklidný”
palanda:
“Casi to vyjadrila presne a doslovne :P Mozna bych jeste par drobnosti doplnila. Je veci autorskeho a ctenarskeho vkusu, jakym zpusobem chapeme a cteme a rozumemi a predstavujeme si. Je hrozne tezke vzdy presne prebrat myslenky jake do toho byly vneseny a jak presne se ten pribeh ma chapat. Jak je postaveny a celkove vyusteni se nekdy muze malicko minout. Tady se to ale podle meho nazoru neminulo a prefilo to cil :P dobre dobre”
mariaa:
“:)”
Casiopea:
“Bože to bylo hezký. Komorní poválečný příběh, který plyne krásně pomalu, jako osamělé dny jednoho mladého muže a kočky, jež mu během prázdnin dělá společnost. Vůbec jsem nečekala, že to bude tak pěkný. (Obávala jsem se nějakého "rafinovaného" PWP hraničícího se zoofilii). Tahle povídka ale není o sexu, ale o hledání. Autorka se tam nesnažila násilně cpát životní moudra, která by k takovému druhu příběhů možná mohla patřit, ale místo toho prostě vyprávěla o obyčejných každodenních věcech. Harryho každodenní rutina je totiž sama o sobě tak neskutečně silným emocionálním zážitkem, že to ani nebylo třeba. První kapitola byla možná až příliš pomalu plynoucí, ale obě následující lepší a lepší. Ještě nesmím zapomenout na obě scény s Luciusem Malfoyem, které byly naprosto bombastické a křenila jsem se u nich jako idiot. Takže žádná akce, skoro žádný sex (a ten, který tam je kašle na veškerá klišé, takže palec nahoru), ale nádherné pohlazení. :)”