Stolen

  • Autor: Elsie girl
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Hermione Granger, Draco Malfoy, a všetci ostatní
  • Rating: 13+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 45
  • Shrnutí: When two enemies pretend to love each other, for two very different reasons, who has fooled the heart and who has fooled themselves? The Hermione Draco story. Nearly 1, 200 positive reviews. 45 chapters. Please R&R! // Pracuje sa na PREKLADE u kizi: http://hp.kizi.sk/modules.php?name=Preklady&new_topic=153
  • Klíčová slova: dramione

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Příběh zatím není dopsaný, takže nelze vše hodnotit. Ale zatím mě mile překvapilo, že nejde o provoplánovou jednoduchoučkou dramione. Příběh nejde samozřejmě ještě posoudit, nicméně manželský zákon je už poněkud otřepaný způsob, jak dát dvě postavy dohromady, navíc zde to působí obvzlášť násilně až nelogicky - originalita tedy zatím za 2. Druhá část je zajímavější, celkové hodnotit zatím nelze. Styl je vcelku dobrý, překlad je pěkný, nicméně zejména zpočátku na mě až příliš popisů (celá kapitola je třeba věnovaná popisu ložnice) - 3. Gramatika, pravopis pěkné- až na občasné chybky v interpunci, které jsou v rámci tolerance - 4. Struktura příběěhu, kapitol - někdy příiiš popisné, pak velké skoky - je to místy až matoucí - zatím 3. Logika Hermiony i Draca mi někdy uniká - v zájmu neprvoplánosti se autorka někdy odchyluje od logiky, a to zejména v první části. V druhé se zdá, že bude nějaké vysvětlení, nechci spoilovat. Hodně matoucí mi připadá i Snape. Zatím ale za 2. Logický se mi zatím nezdá aní příběh - cením si sice autorky za snahu vysvětlit něco tak nelogického, ale pokud mně se týče, nepovedlo se to, alespoň pokud jde o první část- dál nejde posoudit. Zatím za 2. Zatím jsem tam nic navíc nepostřehla - 1. Celkový dojem je spíše rozpačitý, vzhledem k tomu, že není dopasné ale nechci hodnotit. Předběžné celkové hodnocení tedy slabší tři.”
GwenLoguir:
“...”