Stvořeni jeden pro druhého

  • Autor: Lone Butterfly
  • Překladatel: Danae
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová
  • Rating: neobmedzené
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Konverzace u nebeských bran mezi právě zesnulou, dávno zesnulým a archandělem Gabrielem.
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“..”
kami:
“...”
Sectumsempra:
“tenhle skvost jsem jeste si jeste nepridala do svych prectenych povidek? Takova pohadka, kde mi Snape prijde mirne OOC. Nijak me to nezaujalo.”
Salome:
“Tohle jsem už kdysi četla. Je to příjemně napsané a velmi pěkně přeložené. Ale asi také nejsem cílová skupina - nejspíš jsem malicherná, ale představa nebe jako anglického maloměsta, ale VĚČNÉHO, je příliš mimo. Až trochu DĚSIVÁ. Je určitě moje chyba, že to beru příliš doslova, určitě to bylo myšleno jako nadsázka a hra. Přesto za tohle (+ příliš andělského Severuse) bod dolů, za vynikající překlad s minimem chyb bod nahoru.”
Lucie:
“Zajímavý nápad.”
Sargo:
“Jéééé, to bylo pěkný.... :-)”
Slythoryn:
“Také nejsem bohužel z té skupiny lidí, která věří na člověka, který na nás někde čeká. Pro mě to bylo smutné, protože vím, že na mě nikdo nikde, ani po smrti, nečeká.”
Keiko.kei:
“Nápad zajímavý, ale rozhovor sám o sobě nic moc - chyběl tomu ten osobitý severusovský šmrnc...”
Babu:
“Jedna z mých nejoblíbenějších. Nápadem, představou a tou nadějí, že pro nás všechny existuje spřízněná duše, čekající, až se konečně potkáme.”
Akkarra:
“Asi nejsem cílová skupina - tohle prostě ocenit nedokážu.”
Madam Bookfly:
“Páni, to bylo... božské :)”
GwenLoguir:
“rozkošné :)”