Nebezpečná známost

  • Autor: Babu
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HG-W, RW, Rose W a další
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Ani sedm let po válce Hermiona nezapomněla na zásluhy válečného hrdiny a chodí pravidelně navštěvovat jeho hrob. Jednoho dne však na hřbitově dojde k nečekaným událostem, které změní život nejen jí...
  • Klíčová slova: snamione, romance, nevěra

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
Sectumsempra:
“Naprosto hruzostrasna povidka, ktere nasadil korunu prisernej epilog. Mam pocit, ze mi po precteni kleslo IQ o dvacet bodu. Dekujme Salazarovi za to, ze je povidka kratka, dila podobneho razeni byvaji vetsinou padesatikapitolove eposy. Za to, ze se autor(ka) krotila aspon v tomhle smeru, udilim bod.”
Sargo:
“Ten sloh...”
GwenLoguir:
“Nie zlé.. alebo čítala som aj horšie... ale nič, čo by ma zaujalo. Ani trochu. Druhá kapitola sa zdala byť najlepšou, tej by som dala aj tri body, ale prvej a poslednej maximálne bod, takže ostaneme na dvoch...”
Slythoryn:
“Dočetla jsem se první kapitolu a musím přiznat, že na tohle nemám. Hermiona je zasnoubená, pak se znenadání objeví mrtvý Severus a hned první večer skočí do postele, plánují budoucnost a ona ví, že je do něj zamilovaná? Pardon...”
Užovka:
“Zajímavé téma. Severus je sice mírně OOC, ale vzhledem k okolnostem ne až tak moc. Mám ráda povídky, které dodržují kánon a které jakoby "vyplňují mezery" v ději, které využívají toho, co v kánonu doslova není popsané, aniž by tím popíraly fakta, jež uvedena jsou, a přesně taková takhle povídka je.”