Lavička

  • Autor: Kaldora
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Na lavičce sedí dívka a píše do bloku. Vkládám malý střípek myšlenek, které nás mohou potkat, ani nevíme jak. (Kal)
  • Klíčová slova: femslash

Hodnocení čtenářů:

Sargo:
“,,,”
Akkarra:
“Jen znuděně civím a říkám si: "A? Co já jako s tím... " Dobře, fajn - Grangerová se melancholicky plácá ve vlastním světě a trochu se podobá panu Monkovi, fajn. Znovu - a co já jako s tím?”
Sectumsempra:
“omg... takze jeden bod davam za sloh a druhy za pripominku mych pubertalnich let, kdy jsem pravidelne chodila sedavat na lavicku a vypisovala do denicku, jak jsou ty zaskolacke chvile uzasne”
Benny:
“Dnes můj druhý femslash...ku*va dnes nemám dobrou ruku.Musela jsem se prostě střidavě smát a plakat.Hned první odstavec autorka řeší prostřednictvím Hermiony, že blok a tužka je čistější než zaprašená klavesnice.A ke konci se zase řeší, aby se nerozthl staniol!!!Ne prosím, hlubší smysl v tom nenacházím.”
Slythoryn:
“Pro krásu se nemusí chodit s košem slov. Stačí jich pár v dlani, ale zato umně poskládané.”
Istar Halabába:
“Ještě před vzdychnutím papíru a pak pořád dál krásné, něžné, dívčí. Četla jsem už někdy dřív, zdá se mi.”
Memorin:
“3, 8 za ukryté tajemství, které mělo srdce...”