Misdialed

  • Autor: Totally-Out-Of-It
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, Mycroft Holmes, Greg Lestrade, Mrs. Hudson, Molly Hooper, Irene Adler
  • Rating: 13+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 22
  • Shrnutí: Author's Note: AU. John needs a new phone that doesn't bend time, risk his life, and have a man on the other end who claims to be the world's greatest detective, except that he can't figure out how he accidentally called Dr. Watson instead of his brother. Slash.
  • Klíčová slova: BBC Sherlock, Johnlock, time, romance/suspense, AU

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“:-)”
palanda:
“pekne pekne fakt me to zaujalo”
mariaa:
“3-4”
Casiopea:
“Wow, to vypadá pěkně...”
Heredhether:
“Cestování v čase, časové paradoxy a propojování různých časových dimenzí, to bude jednou moje smrt :D Mám z toho pokaždé hlavu jako dýni, ale to mě od téhle tématiky stejně neodradí. Po zkratu se Johnovu mobilu jaksi podaří přijmout hovor od neznámého Sherlocka Holmese, detektivního konzultanta žijícího rok v minulosti. Postupně se spřátelí a kolem Johna se rozjede kolotoč podivných událostí, když se odhodlá převzít Sherlockovo pátrání po Moriartym - muži, který Sherlocka zabil - nebo, v případě Sherlockova konce telefonní linky, teprve zabije. Lze zvrátit události, ke kterým už jednou došlo a zachránit Sherlocka? Setká se John vůbec někdy s mužem, kterého zná pouze jako hlas z reproduktoru a navzdory tomu je pro něho schopen čehokoliv? Napínavé? To si pište. Romantické? Hell yeah :D Plný počet nedám jen kvůli konci, který se mi zdál kapku uspěchaný.”