Emancipation

  • Autor: BadGirlgoesworse
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: HP/SS, DM/GW, HG/TN, NL/LL
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2013-01-02
  • Počet kapitol: 42
  • Shrnutí: What are dependants left to do when betrayed by those they trusted most, but to find a way to become individuals in their own right. Story is a slight AU set after DoM fiasco in OotP.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Casiopea:
“Usilovně přemýšlím k čemu to přirovnat a nějak mě nic nenapadá. Fakta: nesnesitelně nesnesitelný Brumbál (autorka ho opravdu nemá ráda a hrozně se mu mstí :D). OOC submisivní Severus (týká se jen vztahu s Harrym), velmi mocný Potter, u kterého převažují zmijozelské charakterové rysy, totálně retardovaný Ron (autorka ho zjevně taky nemá ráda), Voldemort je "dvojče" Brumbála, jen nemá plnovous a má červené oči. Osobní postřehy: Ono je to vlastně asi tak originální a kvalitní jako argentinská telenovela. Vše je předvídatelné, nekomplikované, Bradavice a válka jako taková slouží v podstatě jen jako kulisy pro několik rozvíjejících se vztahů. Zní to hrozně, že? Tak teď nějaká pozitiva. V rámci tohoto typu povídek je to rozhodně moc pěkně napsané. Sice je to Beverly Hills 90210, ale ten příběh je postavený dobře, žádné dějové zkratky a nedotažené zápletky. Příjemný jazyk, jako opravdu. Celkově jsem poměrně spokojená, protože ten příběh je velmi košatý a přitom dobře promyšlený. Vlastně jsem se u toho skvěle bavila, protože cyklicky se opakující pokořování Brumbála je prostě sranda. :D”