Proč musel zemřít Severus Snape?!

  • Autor: lumos
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Krátká jednorázovka o tom, proč Severus zemřel.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Chavelierka:
“Jako pravá Snamioňačka můžu jen souhlasit. :-D Prostě jedinečný nápad na zasmání”
ala:
“...”
Adelaine:
“Jo, souhlasím, belldandy. Mně se nelíbí, když se z JKR dělá hysterka. Nebylo to špatný, mně to teda nějak zvlášť nepobavilo...”
Memorin:
“..”
Akkarra:
“Ha, dobře jí tak! :D /// Bell: Souhlas s tvým P.S. :)”
belldandy:
“No dobře ... milé a vtipné. Proč ne? :) Takový meta-text. Zas ten případ, kde když dávám trojku trpím pocitem provinilosti .. poněvadž nechci tvrdit, že je to průměr. // PS: Ovšem jako slashistka ostře nesouhlasím s prohlášením, že ve slashi je Severus OOC, jakoby v hetu byl snad IC. :D”
Nerla:
“V zásadě by se mi chtělo říct, že je to dobrý nápad, protože jsem ještě nic podobného nečetla, jenže on je to ve skutečnosti dost špatný nápad, takže není zas až tak s podivem, že jsem ho ještě nikde nečetla. Já nevím, mě to prostě nebavilo, navíc mi vadí nelogické propojení světů bez jediného slůvka vysvětlení. Hodně váhám mezi jedním a dvěma body.”
Mrmla:
“---”
Madam Bookfly:
“:-D :-D Hodně dobré, takhle bych si to nějak představovala.”