Nejlepší anglická lučistnice

  • Autor: Julie
  • Fandom: Avengers
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Pepper Pots, Hawkeye (Clint Barton)
  • Rating: General
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Šílený vědec vymyslel šílený přístroj, Tony sahal, kam neměl, a Clint si to tak trochu odnesl. A Pepper se snaží pomoct. Úspěšně. Nic než nenáročná letní lehce nostalgická oddychovka. Původně sepsáno pro Letní dobročinnost 2012.
  • Klíčová slova: hurt/comfort

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“:D”
kami:
“Milé, ale to je asi tak všetko.”
Sargo:
“Co dodat... líbilo :-) Takové by měly být příjemné letní oddechovky. :-)”
belldandy:
“Problém je, že o Avengers vím tak akorát to, že existujou. Tak bych tuhle povídku možná neměla vůbec hodnotit, ale .. ta sebereflexe marysueovských sklonů je tak roztomilá a nádherná. Takže za to ... :)”
Mrmla:
“--”
Akkarra:
“Pořád jsem si říkala, co na tom všichni mají, ale když začala Pepper vyprávět a Clint komentovat, bylo to jasné! :D P.S.: Toho Holmese by měl někdo sepsat... ;)”
Sectumsempra:
“...da se tohle brat jako Mary Sue? :D Kazdopadne jsem se docela bavila, nejakym zahadnym zpusobem jsem si vsechny ostatni postavy predstavila ve filmove verzi CASTECNE SPOLIER: u toho serifa z nottinghamu jsem si vzpomnela na svuj oblibenej obrazek: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2012/143/7/9/chicks_dig_it_by_whaddevah-d50vbo4.jpg KONEC SPOILERU”
Danae:
“Dojímá mě, že i Pepper si od osmi vymýšlela před spaním fanficion, aniž by věděla, že se tomu tak říká. A mám děsnou radost z povídky, kde umění vyprávět dovede zachránit život.”