Cheer Up, Myrtle

  • Autor: Cat Samwise
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: An upside down tale. What’s going on with Myrtle and her bathroom?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“S tím čtením to asi bude špatný, ale tohle si musím aspoň odzáložkovat. Po povídce v du-formě a tak trochu taky Nocích/Invictu - cele vyprávěných napřed z jednoho a pak druhého POV - je tohle asi nejšílenější nápad, se kterým jsem se v FF setkala.”
Lanevra:
“Nechci povídce ubrat na originalitě tím, že bych ji četla od konce (začátku) k začátku (konci), ale na tohle upřímně moje angličtina nestačí. I v češtině se najdou okamžiky kdy mi dělá problém složit si v hlavě děj ze slov, v angličtině je to pro mě dvakrát těžší. Takže ne, toto opravdu ne... je mi líto. :-(”
Casiopea:
“Panebožéééé! :D Tak teď nevím, byl to geniální počin, nebo odpad? Mám téměř hysterický záchvat smíchu. Když jsem v anotaci četla " An upside down tale", myslela jsem, že je to myšleno obrazně. Jako že se třeba prohodí charktery nebo něco na ten způsob. I kdepak. Tahle povídka je přesně (ale přesně!) ve stylu Cimrmanova "Inu, to bylo tak". Pro nezasvěcené, děj se odvíji pozpátku. Prostě čtete obraz po obrazu a k začátku se musíte pročíst. Na férovku přiznávám, že jsem to v půlce vzdala, srolovala na konec a začala číst od začátku. (Doufám, že se ještě chytáte :D). Rozhodně, pokud jste hraví, na pár minut se pobavíte. Příběh jako takový je celkem obyč (Harryho spolužáci odhalí Harryho tajný poměr s profesorem Snapem). Některé charaktery dost nesedí. Nicméně, je to rozhodně zajímavá věc. Uf. Jsem vyčerpaná. :D”