Maska

  • Autor: lumos
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová
  • Rating: od 12, od 15
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 26
  • Shrnutí: Je po válce, ale znamená to, že je klid? Po rozchodu s Ronem se Hermiona krůček po krůčku sbližuje s bradavickým ředitelem. Jak Snape přežil a jak se vyrovná s city bývalé žákyně? A pokud přežil Snape, mohl jistou smrt přežít i někdo další? Zlověstná znamení a náznaky předznamenávají Voldemortův návrat. Tentokrát se zloduch vrací z minulosti a má pouze přesně vymezený čas, aby zavraždil Harryho a vymyslel plán na svoji záchranu.
  • Klíčová slova: Snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“....”
Ammorrek:
“uvidíme :-)”
Salome:
“Je to moc pěkná love story, která neurazí. Postavy jsou samy sebou, příběh není přeslazený ani ve svých sladkých chvílích, zajímavý prolog dává tušit, že se NĚCO stane, ale už nenapoví, co - to tomu dodává zajímavé napětí i v klidných kapitolách. A přesto dokáže být i vtipná. Povídek o lásce Hermiony a Severuse je dost, ale tahle je dobře napsaná, vyhýbá se klišé v maximální dnes realizovatelné míře a má příběh, který je schopný překvapit.Čte se hezky, nic nedrhne. V příběhu trochu ruší velké časové skoky, na druhou stranu je třeba ocenit, že to není uměle natahované . Takže - příběh by byl průměr, za dobře vykreslené postavy, vtip a šarm jazyka, napětí prologu a skvělý epilog zvedám na 4.”
GwenLoguir:
“...”
Madam Bookfly:
“Klasická, průměrná romantická povídka. Občas silnější momenty. Dala bych za 3, ale ten epilog byl... něco víc.”