Nedostupnost přátelství

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/CD, HP/RL, RL/SB, RL/SS - jednostrané
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Příběh se odehrává během konání Poháru tří kouzelníku. Harry a Cedric se spolu zblíží, ale to ani zdaleka není konec příběhu. Jde o první díl Lanevřiny tetralogie, skládající se z těchto dílů: 1. Nedostupnost přátelství, 2. Nerozhodnost lásky, 3. Neznalost nepřítele, 4. Nedosažitelnost vítězství
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Nerla:
“...”
Fleur Tera:
“Ako celok je to rozhodne veľmi podarené. Niektoré momenty mi vadili, pri niektorých som zas takmer vrnela blahom :) Cedrik ako ústredná postava mi moc nesedí, no ďakujem mu, lebo bez neho by táto poviedka nebola a ani jej pokračovania, ktoré sú podľa mňa lepšie ako prvý diel.”
Lucie:
“...”
KalamityJane:
“:-)”
shadow:
“-”
jesssnape:
“...”
mariaa:
“...”
l.terka:
“:)”
Akkarra:
“Já nevím - poslední dobou zjišťuji, že začínám mít na Lupina nějakou averzi... Macnaira na něj! ;) Nicméně - povídka se mi líbila a jsem hodně zvědavá, jak to hodlá Lanevra rozmotat.”
Casiopea:
“Mňam. :D Jako čokoláda se šlehačkou. Ono je to v podstatě takové strašně jednoduché, ale já se znám, a na dramatických psychologických povídkách bych bez ustání nevydržela. Tohle je přesně ten životabudič, který čas od času potřebuju. A i když byl začátek možná sladký a naivní až moc, ten konec to rozhodně vyvážil. Chudák Lupin. :D Úžasný Lupin. Hodný Lupin. Sedni. Haf. :D”
Mrmla:
“..”
belldandy:
“Reportážní zážitky z mého čtení Lanevřina cyklu povídek. Díl první: Kdybych měla hodnotit tenhle cyklus vcelku, byla by to asi čtyřka. Dokonce, kdybych měla hodnodit každou část zvlášť, byla by to asi čtyřka. Když už je tu ale každá část zadaná zvlášť, rozhodla jsem se trochu přehánět a to směrem nahuru i dolů. Tahle první část se mi z odstupu asi líbi nejméně. Přesto platí to, co jsem napsala už dřív, totiž to, že mě Lanevra přiměla přečíst si pár věcí, ke kterým řekněme .. neinklinuji. Jsem ráda, že nějaká aspoň maličko reprezentativní role v FF připadla i mrzimorovi. Na konci jsem si vážně zamilovala Remuse. Krásně tu totiž vrčí: "... vrrr...". Remusi, ticho! Remusi, sedni! Juj...”