The Prince's Tale - Animation

  • Autor: RandomMumble
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Sever Snape
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: Snape

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Kouzelná animace, nejvíc mě nadchla laňková rodinka, na kterou útočí obří had, to je fakt povedená zkratka. Jinak je to hodně Snapeův sebestředný, sebelítostivý, patetický POV (to mučené srdce, OMG!), což se k té postavě samozřejmě hodí. :-D”
Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
palanda:
“...”
kami:
“Vydarené - je slabé slovo.”
Rebeka:
“moc pekne :)”
belldandy:
“Dobrá, taky se mi to líbí ... i když si nejsem jistá, jestli je to tak dobré jako počet těch pětek, co to dostalo.:) Ale rozhodně je to nádherný amatérský animovaný film. O tom není sporu.”
Memorin:
“Z "always" se stal strašný kýč, a ze Severuse dobrý člověk, (to že někoho miloval/miluje, z něj dobrého člověka nedělá), ale tohle se mi líbilo, osobní a krásné, dvě tváře Severuse. Klaním se před perfektní animací.”
Nerla:
“Nádherné. Líbí se mi podání i animace, jsou tam krásně zvolené metafory, vážně moc pěkné.”
Casiopea:
“Pustit si to hned po probuzení, kdy člověk ještě nemá úplně probrané obranné mechanismy, byla hloupost. To je taková krása, v člověku až srdce usedá.”
Chavelierka:
“Nemám slov - rozhodně to vezme za srdce”
Slythoryn:
“Nádherné...”
Fleur Tera:
“prekrásna práca...”
Adelaine:
“Krásně udělané.”
Akkarra:
“Tak tohle mě vážně dostalo! Klobouk dolů...”
Lanevra:
“...”
Sectumsempra:
“brutalne dobre udelany....”
Sisi:
“Nádherná animácia zachytávajúca Snapeov život. Dych berúce vystihnutie.”