The Remarkably Thorough Harry Potter Character Test

  • Autor: Rachel aka zipper_undone
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: všichni včetně Chroptící chýše;)
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 100
  • Shrnutí: Nejedná se o povídku, ale o kvíz... dámy a pánové, odpovězte na 100 otázek a dostane poněkud rozsáhlou odpoveď, kdo ve světě HP jste. Vím, že to není povídka a že na netu se podobných věcí válí nespočet... i tak mi to přišlo zábavné a navíc by mě strašně zajímalo, "kdo je kdo" z místního osazenstva. (Pokud neumíte anglicky, gůgltranslator si s tím hravě poradí;)
  • Klíčová slova: kvíz

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Hmm, merlinžel, mé tušení bylo správné.Nebelvír celou svou duší..sakra:D”
Sisi:
“To čo mi vyšlo je prekvapujúce. Ale charakteristika postavy mi na 90% zodpovedá. Ja som s testom spokojná :D”
Adelaine:
“Tak jo, v rámci dnešní prokrastinace (přiznávám, že ta učebnice je fakt děs...) jsem zjistila, že neumím číst (ehm, ehm), tak jsem si test udělala znova a tentokrát snad správně. Co si pamatuju, tak jsem změnila asi 2 otázky (a přeskočila redirecting page, jak se má) a vyšel mi Snape. S tím rozhodně nesouhlasím, už jen proto, že víc jak polovinu otázek by Snape měl úplně jinak. (Jinak je s podivem, že SS a XL jsou tak blízko). Tak jsem se rozhodla, že to budu brát, že jsem dcera SS/XL (tenhle pár nikdo asi nepsal, co?), a to dejme tomu...;) //Lanevra: Tak by mě zajímalo, ty máš postavy většinou docela IC, myslíš, že bys byla schopná odpovědět na všechny ty otázky tak, aby ti vyšla osoba, kterou chceš? Potter, Snape a Voldy jdou podle mě lehce, ale co třebas Gellert nebo Narcisa nebo Slughorn? (btw, když nevyplníš nikde nic, tak jsi prý Neville:))// Nj, tak to jo, já jsem taky váhala občas, protože tam nebyla možnost, podle který bych se zachovala. Nicméně jsem zkoušela to dělat tak, aby mi vyšel Voldy a pak Snape, a oboje mi vyšlo (při tom jsem zjistila, že neumím číst a udělala si ho pro sebe znova, docela jsem si to pamatovala a jak říkám, myslím, že víc jak polovinu otázek by Snape měl jinak - a můj zkušební Snape taky měl...)”
Lanevra:
“Nic nemazat, já jdu na to a pak se přiznám, co mi vyšlo. :-D// Takže to řeknu asi takto: Zatracená podřadná líná a neschopná cházko! Copak je tak těžké přivést mi jednoho malého spratka, abych ho mohla zabít?!”
Sectumsempra:
“Sectumsempra je velmi nadsena, protoze ji (bez podvadeni) vysla jeji nejoblibenejsi postava :D Jestli se sem podobne veci pridavat nesmi, prosim Mandragoru o smazani testu:)Lanevra: Skvele!!!:D---mne by zajimalo, jak musite odpovidat, aby vam vysla Chroptici chyse...:D”