Sick Fic

  • Autor: LittlePippin76
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Mrs. Hudson, Mycroft Holmes, Greg Lestrade
  • Rating: 13+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 43
  • Shrnutí: Vývoj vztahu Sherlocka Holmese a Johna Watsona na pozadí nesčetných neduhů, kterými si jeden či druhý postupně prochází. Jak jen by Sherlock bez Johna vůbec přežil hrůzy jako střevní chřipka, alergická reakce, zápal plic, neštovice, nebo useknutý ukazovák? A jak poklidně by se byl John bez Sherlocka mohl vyležet z nepříiemností jako angína, bolest zubů či postřelení, pokud by se mu něco takového vůbec přihodilo. Author's Note: This is my take on how I think Sherlock would react to a poor poorly John.
  • Klíčová slova: BBC Sherlock, Johnlock, sick fic, H/C, humor, romance

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“121 000 slov téhle pohodové povídky mi vystačilo akorát na dobu, kterou jsem strávila v posteli s chřipkou, a při jejím čtení jsem si hned připadala méně nemocná. Chlapci z 221b Baker Street si tu prodělají snad každou diagnózu, která může obyčejného člověka v životě potkat, a to včetně falešného těhotenství. Rozhodně to není čtení pro slabé žaludky, protože krev a blitíčko tu tečou proudem, ale to se ostatně dá u sick fic očekávat. Pozitiva: skvělá kombinace humoru a romantiky, i když místy příběh udeří i na vážnější strunu, ale stále zůstává optimistický a vánoční kapitola je třešnička na dortu. Také je tu konečně jednou zmíněna Sherlockova záliba v boxu. Negativa: přinejmenším mírně OOC, rozhodně se tu nedočkáme hluboce zadumaného sociopatického Sherlocka. Na cukerínový konec musí mít člověk tu správnou náladu.”