Pregnant Snape - Joy of Birth

  • Autor: ashleyvictoria
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Mpreg neboli mužské těhotenství
  • Klíčová slova: fanart, mpreg, mužské těhotenství

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“No, bez popisu bych to tipovala spíš na Bellatrix, ale tak to asi bude těma hormonama, zkrásněj vlasy, vyhladí se pleť... :-P”
Akkarra:
“Já nevím - mě to teda nenadchlo. Nevědět že je to Severus, tak vidím jen ošklivou ženskou s chlupatýma nohama. Možná by mě to zaujalo podstatně více, kdyby mu autorka namalovala i penis - to aby bylo jasné, že se jedná o těhotného chlapa... Ale navzdory všem stížnostem uznávám, že to má v sobě něco, z čeho ostatní můžou být na větvi.”
Benny:
“Vysvětlete mi proč komentovat něco co se mi nelibí?Možnost, že muž může být gravidni mně fascinuje.Jasně za ty neoholené nohy je to za 4//EDIT:Kašlu na neoholené nohy, zrovna jsem dočetla 7díl Lanevřina Veritas a zcela nepokrytě se těším, až Sev bude mít takové břiško.//Souhlasím, že do Rickmanovského pojetí Snapea to má daleko.Berte to z nadhledu, že Severus se rozhodl u fotografa(nebo malíře)zaznamenat svůj požehnaný stav.A jestli se rozhodnete pro něco takového až budete gravidní.Nemyslím si, že roztahovat nohy, aby bylo vidět, že máte vagínu.:)”
Memorin:
“ale no tak! Mám ráda slizkého Severa, ael tohle prostě ne. Chlupaté nohy jsou perfekt.”
René.K.:
“Snad žádná slova nemohou vyjádřit míru zamrznutí mých myšlenkových pochodů při prvotním pohledu na toto dílo. Že je někdo schopen toto nakreslit a zůstat psychicky zdráv je pro mně nepochopitelné :D Dvě hvězdy za technické provedení a bujnou fantazii :)”
Sisi:
“Ó Bože. To je choré. Nechápem poviedky mpreg a toto už vôbec nie.”
Sectumsempra:
“dobrotivy Salazare! Ne, to si ze me delate prdel... uaaa, moje oci, moje oci!! Morgano, Merline, Valar, Buddho... uz nikdy nekliknu na neco, kde se bude vyskytovat Snape a mpreg a ani, kdyz to bude mit fakt skvele hodnoceni... (jdu si tise poplakat do kouta... Boze, uz nikdy vic!!) provedeni je fajn, ale tohle jsem nepotrebovala videt, ted to mam furt pred ocima... slovy Kocoura: "To je ta nejsmutnejsi vec, co jsem v zivote videl." Lanerva: obavam se, ze urcite ne :D:D”
Adelaine:
“To je... prostě divný. Popravdě mě to víc fascinuje, než že by se mi to líbilo. Trochu do toho, aby to bylo nejvíc sexy věc, mi vadí jeho gynekomastie, která tam prostě ale asi bejt musí.../ EDIT: Tenhle obrázek mi nedává spát a už jen z toho důvodu zvednu hodnocení, protože žádnej jinej se mi tak nezapsal do mysli. Mně na tom, přiznávám, nejvíc fascinuje vůbec ten nápad, že by Snape šel na něco takovýho pózovat. A pak ta samotná póza dokopy s jeho výrazem...”
Lanevra:
“Nesváděj to na mě! A souhlasím s autorkou, je to nejvíc sexy věc co jsem kdy viděla, včetně těch chlupatých nohou. :-D”
belldandy:
“Já za to nemůžu, to Lanevra! Ta mi to ukázala. Námět je, řekla bych, jasnej squick, nicméně i přes znechucení musíte uznat, že provední nemá chybu. :) / A heleďte - spadá tohle do slahe nebo ne? Nu, s ženskou asi těhotný nebude. / Nicméně autorka prohlašuje, že to je nejvíc vzrušují věc, kterou kdy namalovala. :) / Adelaine: No jo, vždyť bude brzy kojit, to je v těhotentví zkrátka normální. :) /// Nemůžu si pomoct, ale po té, co mě tohle dílko přesvědčilo, jak silné emoce umí vzbuzovat :), musím ještě zvednout hodnocení ... // Doufám, že se zas neshádáme .. :) Memorin, přidávej povídek kolik chceš ... já osobně jsem vysloveně ráda, že to děláš. :) Z druhý strany se mám chuť ptát, jestli lidé hodnotí samotný obrázek nebo jen jeho námět? Já jsem hold přesvědčená, že ten obrázek je dobrý v tom, čím má být. Kdybych byla zlá, tak řeknu, že mě štve, že vyšší hodnocení mají pěkné ale zároveň komforní věci (jako "The Prince's Tale"), ale já zlá být nechci a navíc, je to tak trochu důkaz normálnosti světa, když věci co mají vytáčet a znechutit, vytáčejí a znechucují. :) //L: OK”