Nebeská klenba

  • Autor: Tofiam
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Narcisa Malfoy, Harry Potter, Hermiona Grangerová, Belatrix Lestrangeová
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí: Prosim vás, nehodlám začít dělat z Lucia alkoholika. Alespoň ne po tak dlouhé době. A taky nehodlám začít vyvražďovat Malfoyovic rodinu v předposlední kapitole. Přece jsem řekla, že to skončí šťastně, ne? (aspoň na starém fanu) Ten název je romantizující až příliš a pokud vám evokuje nějaké temné myšlenky, musím vás upozornit na Shakespeara, který napsal: "Peklo je prázdné, ďáblové žijí mezi námi." Peklo se totiž skládá z malých soukromých úseků života. (Shrnutí od Tofiam)
  • Klíčová slova: Severus/Lucius, SS/LM

Hodnocení čtenářů:

Memorin:
“Tohle byl můj první, ale úplně první slash na tento pár. Ale žádnou lacinou sentimentalitu. Bylo to šíleně nevyvážené. Hluboké charakterové odchylky v Severovi, Narcissa taky nic moc, Lucius - ano, v rámci možností, což je samo o sobě taky špatné. Vztah Severuse a Luciuse popisován jako sladkobolný dryák bez něčeho silně originálního. Postavy se chovaly pateticky a vůbec mi to nesedělo. A pak si taky představte Luciuse, jak pije pivo - hrůza. Tedy 2, 5 za poezii na začátku, která se HP příliš netýkala, zárodek stylu Tofiam, které mají pozdější povídky. Dále se mi líbil vztah Draca a Luciuse, to bylo opravdu jedno z nejlepších v tomto příběhu. 2 - 2, 5, ale... jak říkám, velmi nevyvážené dílo.”