Triumf logiky

  • Autor: Mother of Tears
  • Překladatel: solace
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona prežíva ťažké časy pri výbere manžela pred konečným termínom uplatnenia Manželského zákona. Pomoc získa z celkom nečakaného zdroja.
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
larkinh:
“Jednoduchá zápletka, ale vtipné.”
KalamityJane:
“Od začátku do konce soupis důvodů, proč už nečtu Snamione.”
Ammorrek:
“:-)”
Mandelinka:
“:-)”
lymmet:
“Lehká ironie a vtipná nadsázka. Pobavilo mě to.”
kami:
“...”
Adelaine:
“Popravdě mi to tak vtipné nepřipadalo, snad jen ty Snapeovy komentáře byly trefné. 2/3”
Nerla:
“Ach ano, Snape jako erotický bůh a znalec umění Bellissima Eros, jak jinak. Taky Manželský zákon, jak jinak. Mně je v podstatě jedno, jestli to je parodie, nebo jestli je to míněné vážně, s nadhledem dokážu číst obojí. Líbilo se mi to, protože jsem se pobavila, ačkoliv jsem si klávesnici smíchy nepoprskala. Lepší průměr.”
Chavelierka:
“Přesně Severusův styl, jak získat, to co chce :-D”
Rebeka:
“Neni to tak spatne :)”
Akkarra:
“Pokud si odmyslím veškeré větší i menší nablblosti (páni - to toho moc nezbyde)... Snapeovo hodnocení mě pobavilo, ale to je tak jediné, co stojí za zmínku.”
Tintinka:
“Moc hezké!”
Fleur Tera:
“...”
Keiko.kei:
“Opravdu senzační - Snape a logika to jde prostě dohromady :) Úžasné, jak někdo dokáže s takovou drzostí požádat o ruku :) Rozhodně zdařilé dílko :)”
Sisi:
“Skvelá paródia. Veľmi príjemné čítanie na Nový rok. Snapove logické úvahy ma nesmierne pobavili. Myslím, že sa k nej s potešením kedykľvek vrátim”
Sargo:
“Poprskala jsem si čajem klávesnici! Můj soukromý názor je, že jde o zdařilou, velmi decentní a lehkou parodii, prostě ideální pro bolehlav nového roku... :-)) /// Nerla: kdybys to začala číst jako zcela vážnou věc a došla k tamtomu, taky bys poprskala. Si. Klávesnici. :-))”
GwenLoguir:
“somarina, ale strašne dobrá”