Nenávidím tmu

  • Autor: Lilithka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Ginny Weasleyová, Draco Malfoy, Lucius Malfoy, Sirius Black, Severus Snape
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Vždycky přijde smrt a život končí. Není vždy jednoduché se s tím vypořádat. Krátké jednorázovky, na sebe nenavazující.
  • Klíčová slova: krátké

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“...”
belldandy:
“Těžko hodnotit všechny dohromady, když spolu nemají nic moc společného. Ale každá se mi trochu líbila, žádná neutkvěla výrazněji. Zajimavé na tom bylo, že takto položeny za sebe, mi stále vnucovali pocit, že něco společného mít prostě musí ...”
Mrmla:
“,,”
Akkarra:
“Některé ano, některé ne... Hezké. :)”
Memorin:
“NENÁVIDÍM TMU - po oslovení směšného a kýčovitého Sevie nebrala povídku až tak vážně (2, 8). KDYSI - ke konci to spělo do takové slovní zbytečné omáčky (2, 5). BUM BUM - zajímavé AU (3, 5). POSLEDNÍ SLŮVKO - hezké, ale vůbec se mi nelíbila poslední kýčovitá věta, celý koncept povídky tak zbořila (2, 8). NOBLESNÍ - Draco noblesní, Lucius precizní, podobné myšlenky se mě dotýkají (4). KRB – Lucius bez Draca, zlomený, ublížený, bez sebe, s kouskem duše Lilithky, to by bylo tak za čtyři, jenže ony slovní obraty, bezpodmínečně (5). POŠETILOSTI LM – krátké a výstižné pro alternativu Dracova života, (4). NOBLESNÍ II – takový ten průměr, nenadchne/neurazí, (3) = Bráno tedy naprosto do důsledku 3, 45. Ale já dám stejně 4, neboť tyto slovní vzlyky mají hloubku. :)”