Bed of Silence

  • Autor: Tira Nog
  • Překladatel: Archea Majuar
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: James T. Kirk/Spock
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Je třeba v seznamu zarolovat dolů a najít si právě tuhle fanfikci. Nepřišla jsem na rozumný způsob na přímý odkaz. Změně se ale nebráním. :)
  • Klíčová slova: Spirk, AU, Spock prostitutem

Hodnocení čtenářů:

terkacarodejka:
“hodne dobra pracicka 5/5”
Akkarra:
“Tohle má jednu velmi podstatnou vadu - má to být na fandom Star Trek... A to je pořádně velkej průser, protože se Star Trekem to kromě jmen hlavních postav nemá absolutně vůbec nic společného. Pokud se na povídku podívám jako na originální tvorbu, tak se mi velmi líbí. Pokud na ní budu pohlížet podle příslušnosti k fandomu, tak se musím ptát, jestli Tira vůbec někdy shlédla aspoň jeden jediný díl... Tak já nevím. Z nerozhodnosti volím střední cestu.”
Ostravanka:
“q”
Mrmla:
“..”
Usmevava_Barush:
“..”
Zuzi:
“směju se :D”
Mandelinka:
“Kdyby to byly originální postavy, nebo nějaké úplně jiné postavy z jiného fandomu... ale co to má společeného se Spockem a Kirkem jsem tu nepochopila a neskousla.”
Benny:
“Těšila jsem se na dalši slash K/S.Samozřejmě Tira Nog(ano, nejsem její fanynka)Spock se mi v jejím podání zdá jako nafukovací panák, co snaši od zakazniku všechno s "usměvem".Také je popsán přiliš submisivně(připominá mi Severuse, autorka zřejmě ráda děla z dominantních mužu, submisivní)A konec je krásně sladkobolný.Kirk svého Spocka vysvobodí a jdou stříct západu slunce.||Původně jsem to hodnotit nechtěla, ale dobře.Spocka vnímám jako silného a schopného muže, určitě by se takto nechoval a jestli autorka chtěla napsat PWP, měla si najít jiný námět než děvku Spocka.|| *píská si*Jéé, nenávidí mě zmijozel!Jsem potěšená;)”
Lanevra:
“Au! Větší bolest jsem při čtení Tiry jsem ještě nikdy nezažila. Kriste ježiši proč já to četla?! Postavy nemají se Spockem nebo Kirkem absolutně nic společného, bohužel já vím, že jimi měli být a nelze se od toho odpoutat. Brečící Spock, mě bolí víc, než brečící Snape. A dobrosrdečný zrcadloví Kirk mě děsí víc, než Voldemort milující Pottera a říkající mu "koťátko". Za větu dne považuji: "Ale nebylo to správné a Kirk v sobě neměl tu brutalitu, aby to udělal." - Kirk sice vymazával členy své posádky jedním stištěním tlačítka, ale ojed prostituta, co není moc nadšený nezvládne? Prosila bych si ujasnit, jestli se jedná o zrcadlového Kirk (dovolila bych si zmínit, že Deanna Troi, laskavá napůl betazoidka s empatickými schopnostmi v zrcadlovém vesmíru mučila kdekoho. To vypovídá o tom, co to bylo za svět.) nebo o Kirka, kterého známa z klasické TOSky.// Ty body jsou jen proto, že nechci dávat nuly a překladatelka si také zaslouží nějakou odměnu. PS: Proklínám tě Benny! Já tě proklínám! :-D”
belldandy:
“Vždycky jsem si říkala, že si jednou musím přečíst ten slash, který napsala Tira Nog na Kirka se Spockem a vida - on mi někdo přeložil. :) - Jde o AU. Předpokládám, že děj je tak trochu narážkou na TOS epizodu "Zrcadlo, zrcadlo". Nicméně je to AU i k této AU. :) Spock je tu otrokem v nevěstinci, kam zajde Kirk jako císařský kapitán lodi. No tak ... / Nebudu si na některé věci stěžovat, protože jsem dostala, to, co jsem čekala. Do značné míry je až děsivé, jako moc jsem dostala to, co jsem čekala. Je to Tira, takže postavy nejsou mimořádně kanonické (jde o AU, takže se může cokoli :), za to popis sexuálních scén je obstojný a stojí za to. Dokonce stejně jako - proti zvyklostem - Tira popisuje snarry jako Harry/Snape místo Snape/Harry, tak tohle je - proti zvyklostem - opravdu Kirk/Spock místo Spock/Kirk vztahu. / Taky překlad od Archey už jsem četla a pořád platí, že potřebuje dobrou betu jako sůl. Kdo se hlásí? Já ne. :) / Nicméně .. přes všechny možné vady .. je tohle zatraceně zajímavý počin. Překlad K/S povídky do češtiny - to je něco raritního. I když mám pocit, že by nebylo na škodu, kdyby sem napřed přišlo pár klasických K/S povídek ještě před takovouhle AU. Ale přesto díky za ni. Z vděčnosti zaookrouhluji nahoru. :)”