Spirk

  • Autor: Diegina
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Kirk/Spock
  • Rating: neuvedeno
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jak jsem se zmínila u povídky ´T´hy´la´, nelíbí se mi, jak autorky slashe ztrácí při psaní soudnost. Pak jsem si ale řekla, jestli bych to dokázala lépe. Jestli už samotné rozhodnutí psát tento styl literatury není předpokladem ke ztrátě soudnosti. Zkusila jsem to a... došla jsem k závěru že ne. To, že výsledný příběh vypadá jako kdyby to napsal někdo s pomatením smyslů, není o tom, že se opravdu pomátl, ale že si ty svině postavy dělají co chtějí!!! Věřte mi, já se vážně snažila! Ale už po první třetině se mi Kirk a Spock natolik zvlčili, že jsem nakonec mohla jen bezmocně přihlížet, jak przní moji pisatelskou genialitu! (začněte se smát, prosím) U tohoto příběhu se doufám příjemně pobavíte. Sex v něm není, jen jeho náznak a to ještě snad kultivovaně popsaný. Přesto (nebo právě proto?) tam snad není nouze o veselé situace. Rovněž jsem se rozhodla zpracovat ne právě obvyklým způsobem jedno ne právě obvyklé K/S klišé, které vlastně dalo této povídce její název. Ještě drobná poznámka: u tohoto příběhu jsem se rozhodla použít takovou standardní hlavičku ve stylu ´co kdo jak a proč´.
  • Klíčová slova: sex

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“--”
Lanevra:
“Kupodivu bych to, vyjma toho názvu, za až takové klišé nepovažovala. To spíš v Potteráckém světě je to velké klišé. Fanoušci Star Treku jsou asi až na pár výjimek normální. :-D”
Benny:
“Číst si to dnes nebudu, kupodivu si to pamatuji dobře.Klišé?Nevím, ale téma na zpracování určitě oblíbené.Řekněme tři a zítra se na to kouknu podrobněji a přehodnotím hodnocení.”
Akkarra:
“Když nic jiného, rozhodně mě to pobavilo. :)”
Zuzi:
“.”
belldandy:
“Vzhledem k tomu, že K/s povídek znám jen minimum, těžko mohu posuzovat, jak moc která využívá klišé. Navdory této skutečnosti mi tahle prostě přišla nápaditá. :)”
Sargo:
“Libilo. :-)”
D.J. Orlovský:
“Anomálie způsobí, že se dva stejní a přece odlišní Kirkové dostanou do dvou stejných a přece odlišných vesmírů, kde v jednom jsou Kirk se Spockem manželé a mají syna, kdežto ve druhém ne - tedy aspoň zatím ne.”