Light on the Dark Side of Me

  • Autor: Cocoa-Snape
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating: .18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: Harry comes into his sexuality & discovers he wants Snape. Intense occlumency lessons pull these 2 together, but is Snape too troubled or too dark to return HP's affections? DE meetings & Dumbledore stir the already boiling pot, HPSS Slash, Angst
  • Klíčová slova: snarry, occlumency

Hodnocení čtenářů:

Zuzi:
“OK”
zmije:
“...”
Sectumsempra:
“...”
mariaa:
“4-5”
Adelaine:
“Ne, ne, ne. Všechno špatně. Snape je průhlednej jak výkladní skříň, Harry slepej a tupej a povznesenej a Voldemort divnej a Brumbál až moc vševědoucí... A já když jim nevěřím, což jsem tady hodně nevěřila, tak nedokážu prožívat jejich 'strasti'. Mělo to hlavu a patu, občas i světlejší chvilky, ale příběh absolutně jasný... No a závěrem to autorka teda kompletně zabila.”
Casiopea:
“Ááááááách! :) Je skvělé po tolika přehmatech najít něco takového. Zápletka, ani dějová linka nejsou nikterak ohromující - Severus pronásledovaný vnitřními démony. Co je ale unikátní je schopnost autorky ponořit se do emocí. Je to MASAKR. Na začátku jsem měla pocit, že to bude klasika student-žák-neovládli se, jenže po několika kapitolách to nabralo jiný směr. Voldemort je tu opravdu strašlivě strašlivý a Snape je zlý parchant. Tentokrát ale není zlý a priory, ale je za tím příběh a studna plná emocí. Trochu to pokazil závěr, který trošku připomínal těhotenský test na zjišťování cukrovky (kdo zažil, pochopí), nicméně, přesto jsem se rozhodla dát pětku. A to kvůli šestnácté kapitole. To byl nepopsatelný zážitek. Mmch... tato autorka má velkou slabost pro Brumbála (což je na povídce vidět, hodně si s ním vyhrála) a na jejím profilu je pár kapitolovek na pár Severus/Albus. Vzhledem k tomu, jak píše, tak by to mohlo být velmi zajímavé. P.S. Ježkovy oči, já bych málem zapomněla! Nitrozpyt! Kromě Alice OReally snad nejdokonalejší a nejpodrobnější pracování s Nitrobranou a Nitrozpytem. Vrněla jsem blahem. Kdybych nebyla jenom mudla, tak bych to mohla použít jako učebnici. Bomba!”