Blood Like Chocolate

  • Autor: Deklava
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, John Watson, Molly Hooper, Greg Lestrade, Mycroft Holmes, Sally Donovan, Jim Moriarty
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2014-05-22
  • Počet kapitol: 24
  • Shrnutí: After vampires murder Sarah in front of him, ex-army doctor John Watson no longer has a life: he has a mission. He comes to London to destroy the vampire population, never expecting to fall in love with one.
  • Klíčová slova: BBC Sherlock, Johnlock, AU, vampires

Hodnocení čtenářů:

Casiopea:
“Vypadá to zajímavě.”
Heredhether:
“AU povídky obvykle nijak nevyhledávám, ale čas od času mě u některé popis tak zaujme, že to prubnu, a už to jede. U téhle povídky toho nakonec není oproti originálu změněno tak moc, všechno akorát dostalo nádech ponurosti s příměsí pachu krve a zpola slouplé samolepky Zakázaná láska. Při pohledu na seznam dalších děl autorky (autora) jsem se trochu děsila, že to bude jen jedna bestiální soulož za druhou, ale i když se vztah Johna a Sherlocka v tomto příběhu vyvíjí vskutku zběsilým tempem a sexuální jiskření vyžaduje nasazení svářečských brýlí, zatím je překvapivě BDSM-prostý. Moriarty je upír, kterého by nikdo z nás potkat nechtěl, Sherlock zase takový, kterého by chtěl potkat každý, Johnův postoj pendluje mezi BAMF a Sookie Stackhauseovou, Molly je emotivní, Donnovanová je žena činu, Greg je cockblock, Mycroft je všemocný a všežravý jako vždy a upíři tu mají do slaďoušů z Twilight hoodně daleko. Je to kýč, ale má to něco do sebe. EDIT Kapitoly přibývají tempem březího šneka a ne a ne se dobrat konce. Mám z toho čím dál silnější Pravá krev-déja vu, ten brakový styl násilí-sex-plytké charaktery jako by vypadl z knih Charlaine Harris (že ona se lumpajda dala na fan fiction?!). Ale proč ne, i brak má své příznivce a dlouhou chvíli zažene líp než šmírování souseda, co vypadá jako Harrison Ford.”