Když lvice bojuje

  • Autor: kayly silverstorm
  • Překladatel: MagicLady
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/HG
  • Rating: 16 +
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 80
  • Shrnutí: Povídka navazuje na Fénixův řád. Hermiona Grangerová - špionka, Severus Snape - špion ve službách řádu. Nepravděpodobný pár pracující na porážce Temného pána na jeho vlastní půdě. Avšak aby tak mohli učinit, musí nejdříve čelit vlastní temné stránce. Špionáž, mučení, zoufalství a láska to vše v jedné povídce. OD LEDNA 2023 BY MĚL PŘEKLAD ZNOVU NA POKRAČOVÁNÍ VYCHÁZET NA HPKIZI.SK a měly by tam být časem dostupné i další překlady MagicLady.
  • Klíčová slova: mučení, romantika, navazuje na pátý díl

Hodnocení čtenářů:

KaraskovaKari:
“Prosím, kde bych našla celý překlad. Stále mě to odkazuje na stránku, která byla zrušena.”
Katekyo:
“...”
Ammorrek:
“Tak tohle je dle mého názoru nejlepší povídka, kterou jsem zatím četla....... přečetla jsem jich už nesčetně, ale jedině z téhle opravdu čiší to, jak k sobě patří a jak jsou sehraní :-)”
Luci.e.n:
“Skvělá autorka, strašně moc chytlavý popis atmosfér a děje.”
kattyV:
“***”
Wendyses:
“-”
Licona:
“...”
Onnyinka:
“...”
angie77:
“V pořadí :-)”
Babu:
“Jako Snamione povídka moc pěkná, ale nejsem si úplně jistá, zda by se mi tolik líbila i s jiným párem. Psáno i překládáno moc hezky, jen někdy tomu prostě nedokážu uvěřit. O:)”
Sargo:
“Hm hm hm, zatím to vypadá velmi dobře. Mám ráda méně tradiční rozdělení rolí. Čert vem, že jsou ooc, když jsou k světu :-D”
belldandy:
“Jaká je pravděpobnost, že si přečtu snamione? Malá ... , ale na druhou stranu ... proč to hned vylučovat. Tohle přidávám pro ty, co mají pocit, že je to tu jen samý slash. Ať se tu s námi necítí utlačení ... :)”