Wishes are for Dreamers

  • Autor: Yih
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí: AU. The Make A Wish Foundation grants wishes for terminally ill children. The day of Harry's 18th birthday, he gets a wish of a lifetime granted to meet his idol, his inspiration the musical prodigy, Severus Snape.
  • Klíčová slova: AU

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Tohle je ta FF, o které Rocia ve svých doporučeních napsala , že je sice krásná, ale po jejím do čtení se rozhodla vyhýbat tragickým povídkám. Mám takový pocit, že Casiopea reaguje dost podobně. :) To asi zrovna není ideální doporučení ... ale co už ... já chci věřit, že každý autor si najde svého čtenáře. :)”
Tintinka:
“Líbilo a dojalo... i když konec bych raději šťastnější :-)”
Lanevra:
“Drahá Casiopeo, to co pociťuješ se stává lidem, kteří ještě nemají deformovanou osobnost a přesto se pokouší číst povídku s takovým stručným obsahem, jako ho má tato. Gratuluji ti tedy k tomu, že se otužuješ. :-D”
Casiopea:
“Asi budu vraždit. Kurnik! Uf... Dobře, takže... Čtenář se nejdříve musí vypořádat s jedním zásadním úskalím - postavy v tomto příběhu sice mají jména postav z HP, ale jsou to úplně, ale úplně jiní lidé. Žádná magie, nic, co by byť jen vzdáleně připomínalo HP. Nicméně, zatnula jsem zuby, provedla jsem si operaci mozku a oddělila obě hemisféry a předstírala jsem, že se ti lidé nejmenují tak, jak se jmenují. (Voldemort coby hudební producent a magnát mi dal zabrat, ale pomohla jsem si laserovým skalpelem.) A o čem to tedy je? Srdceryvný příběh jako od Garryho Marshalla. Zkrátka Harlekýnka. Problém s příběhy, v nichž má hlavní postava smrtelnou chorobu je v tom, že se málokdy podaří vybalancovat a bývají děsně klišoidní a patetické. Ještě před poslední kapitolou jsem si říkala, že napíšu, že je ta povídka konzumovatelná za předpokladu, že za okny zuří bouřka a čtenář leží u krbu a popíjí kvalitní whisku... Uf, nějak jsem se rozepsala, asi to ze sebe potřebuju dostat. Nemám ráda takové konce. Ne a ne a ne. Měla jsem pocit, že bych si zasloužila něco jiného, vzhledem k tomu, jak moc jsem se snažila to dočíst. Moje chyba! :D No nic... Neříkám, abyste to nečetli. Člověk občas potřebuje vyventilovat emoce a k tomu tahle povídka vhodná asi je. Pokud si z ní něco zapamatuji, pak je to scéna, kdy "Harry" a "Severus" společně komponují. Netuším, jak to obodovat. Dám dvojku, ale zuřím, takže nejsem objektivní. :D (Tak! ulevilo se mi! :D) // EDIT: To Lanevra: Obávám se, že je to naopak. Kdybych byla normální, nedočtu to. :D Ale děkuji, nepřipadám si už tak moc jako idiot. :D Měj moc hezký den. ;)”