Property of the Half-Blood Prince

  • Autor: thesewarmstars
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating: +18
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: During his sixth year, Harry becomes very attached to the previous owner of his Potions text, but what will happen when he finds out who it really is? SSHP
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Trinyx01:
“až na ten konec...”
jesssnape:
“ten konec už byl vážně moc...”
mariaa:
“3-4”
Sectumsempra:
“... na cteni me navnadily komentare (vazne se tesim na tu prvni pulku... ano, slibuju, nebudu plivat na tu druhou, pokud bude opravdu tak priserna, byla jsem varovana :D)”
Lanevra:
“....”
Casiopea:
“Jak z něčeho, co je v první polovině tak úžasné, dech beroucí a husí kůži způsobující, může ve druhé polovině stát TOHLE?! Ach jo. Ráno jsem se vzbudila a nemohla jsem si vzpomenout, jestli jsem to dočetla a pokud ano, jak to skončilo. Což svědčí o mnohém. (Nemyslím Alzheimera :D). První polovina je opravdu nádherná. Syrová, surová, elektrizující. A pak zhruba v půlce někdo přetáhl Severuse pánví po hlavě a on během jednoho odstavce prošel naprostou změnou osobnosti. Jinak si to nedokážu vysvětlit. //EDIT: To je děsivá zpráva. :D On tady Severus ne že by přímo cukroval, ale nedá se to říct jinak - zhadrovatěl. Přitom v první polovině mě z něj mrazilo (takovým tím příjemným způsobem). Říkala jsem si, že takhle úžasnýho jsem už dlouho nečetla. Pokud se autorka v průběhu psaní zamilovala, pak by to vysvětlovalo mnohé. Možná by se autorky, než dopíší své věci, měly zamykat na izolaci. :D”