Pariah

  • Autor: Aucta Sinistra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Because I was challenged to do Snape pursues Harry. / Harry se z jistých důvodů stáhl do ústraní a odřízl se od kouzelnického světa. Jeho jediným návštěvníkem je Severus Snape, jeho věčný kritik, který mu měsíc co měsíc přináší lék proti kletbě, která na něj byla seslána během závěrečné bitvy. Harry má pocit, že na něm nikomu na světě nezáleží. A pak začnou chodit ty dopisy...
  • Klíčová slova: Snarry, Dopisy

Hodnocení čtenářů:

assez:
“:) 4-5”
Sectumsempra:
“...”
Fleur Tera:
“podľa mňa to bolo veľmi dobre spracované. Istým spôsobom mám slabosť pre poviedky, v ktorých sa Harrymu (po nevydarenom konci vojny či kvôli iným okolnostiam) práve ružovo nedarí. Možno preto, lebo je ich omnoho menej a túto tému si vyberajú (podľa mojich skúseností) schopnejší autori. Malo to veľa dobrých momentov, začiatok bol skvelý, pohľad Martina to dobre oživil. Koniec príliš sladký, ale tak neželajme mu to, chúďaťu ;-). Hoci sa vracať už nebudem, za ten skvelý zbabelecký citát dám to, čo dám.”
Casiopea:
“Tak já nevím. Některé scény byly úžasné a ani během těch rušivých jsem nedokázala přestat číst. Jenže se nemůžu rozhodnout, jestli mi to střídání vypravěče připadá spíš zajímavé nebo mi vadí. Konec byl navíc na můj vkus přeslazený (a to je co říct :D). Nemůžu se dokonce ani rozhodnout, jestli si to ještě někdy budu chtít přečíst. Takže, zatím tři. Za čtivost.”